""" Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Det gjenstår å se. Skal ikke ta det spillere sier for god fisk. Det er greit å være på bølgelengde med fansen så lenge man er i klubben, og da er det greit å si det fansen vil høre. Sånn ellers har jeg ingen tro på at noen av de viktige spillerne vil dra i dette vinduet her. Tror alle som har spilt litt forrige sesong utenom Guthrie og Simpson er her neste sesong. Tror også vi får inn en høyre-/vensteback, midtstopper og en midtbanespiller av grei kvalitet som alle er gode nok til å kjempe om en plass på laget Edit: Tror også det kommer inn en eller annen offensiv spiller som passer fint inn i 4-3-3-systemet vårt. Endret 5. juni 2012 av Sex Raptor Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 Graham Carr Given Eight-Year Deal http://www.nufc.co.uk/articles/20120607/graham-carr-given-eight-year-deal_2281670_2800792 Fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 Herlig som faen! Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Jadda, den har blitt postet mange ganger før, men den fortjener å bli postet igjen. Tidenes reaksjon. Haha, faen så herlig! Lenke til kommentar
Swampthing Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Fantastisk sesong av et fantastisk lag! Gleder meg å se at Newcastle igjen har funnet plassen sin på øvre halvdel av tabellen! Serieåpninga mot Tottenham blir er godt gjensyn med laget, forsterkninger hører jeg er signet allerede! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Er Leon Best god? Leste et rykte at Newcastle hadde akseptert et bud fra Blackburn på rundt 2 mill pund. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg liker ham. Har potensiale til å bli bedre også. Lenke til kommentar
Swampthing Skrevet 22. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2012 Ja, god spiller. Han spilte ikke så mye i andre halvdel av sesongen i år, virket som han sleit med skade eller noe.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Newcastle United chiefs are in Holland today discussing a move for Luuk De Jong. United have also stepped up their bid for Mathieu Debuchy. http://www.chronicle...72703-31287195/ Spennende! Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Går rykter om Douglas og, siden han også spiller i Twente. Luuk de Jong, Douglas, Debuchy og Anita inn og ingen av de viktige ut så tror jeg vil hadde hatt en syk sesong i vente. Ole Söderberg debuterer i Tippeligaen for Molde nå. Spiller fra start mot Odd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Meh... Komprimer Virgin-logoen så kan det bli bra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Den er så stygg den sponsorlogoen! Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Leon Best er klar for Blackburn £3m. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Er spent. Håper han slår til. Trenger en ny spiss som kan score mål nå som Yakubu er solgt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Så lenge han holder seg skadefri tror jeg han kommer til å gjøre det knallbra. Var kjempegod frem til han ble skadet i fjor, og sånn ca. alle Newcastle-supportere har sansen for han, og det med god grunn. Endret 2. juli 2012 av Sex Raptor Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Er den offisiell? Håper det, litt mere klassisk look en mange av de siste med alt for mye sort farge på. Men enig i at Jomfrupenger logoen ble litt vel dominerende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå