Are.......... Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Idiotisk og skuffende av ham. Heldigvis har vi en skikkelig sjef som vet hva han gjør. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kvifor skal dei alltid hente inn spelarar som har eit rulleblad lengre enn resten av laget til saman? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Håper han har lagt alle problemene sine bak seg. Hele tiden pleide han å være i media etter å ha gjort noe negativt. For han er en god fotballspiller, og kan være viktig for dere fremover. Haha, tok vist feil likevel. http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5283073,00.html Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det framleis eit lite håp. Hull har Stoke, Bolton og United igjen. Newcastle har Middlesbrough, Fulham og Aston Villa. Me har betre målforskjell enn Hull. Med ein siger er begge lag på 34 poeng så sant Hull ikkje vinn ein kamp. Stoke og Bolton ligg begge på 39p, ingen står i fare for å rykke ned. Faren for at dei tar det rolig er alltid tilstades. Middlesbrough-kampen kan bli veldig avgjerande dersom Hull ikkje får mange poeng. Brough ligg på like mange poeng som Newcastle. Villa og Fulham blir tøffe kamper, difor må me håpe på at Hull taper eller i det minste ikkje tar tre poeng. Med uavgjort mot Stoke, tap mot Bolton og tap mot United ligg dei på 35 poeng. Om Newcastle slår Brough, uavgjort mot Fulham og tap mot Villa er me over streken så sant målforskjellen ikkje endrar seg drastisk. I dag er det 6 mål forskjell i favør Newcastle. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå er ikke Sunderland helt trygg heller da, da de bare har ett poeng mer enn Hull. Men synes vi har hakket hardere kamper enn ihvertfall Hull. Ser ikke bortifra at Man U ikke har noe å spille for i den siste kampen. Det har vel trolig heller ikke Fulham eller Aston Villa? Men i det minste Fulham kommer til å bite hardt ifra seg tror jeg. Spesielt med tanke på at vi sliter veldig med å score og de har et meget sterkt forsvar. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
magneisa Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Obafemi Martins Føler meg tryggere etter i går. Dette klarer vi. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det var godt med tre poeng ja, livsviktig kamp. WBA er nok ute av kampen. Dei har Liverpool og Blackburn igjen, neppe sannsynleg at dei får meir enn 3 poeng på dei kampane når Liverpool kjemper om gull og sølv. Middlesbrough har Villa og West Ham igjen, dei kan fort ta nokre poeng der. Hull har Bolton og United igjen. Håpar at United ikkje har avgjort ligaen før siste kamp. Med CL-finalen 3 dagar etter siste kamp er det ikkje sikkert dei er like gira og villige til å toppe laget. Fulham og Villa for Newcastle, eg trur me må ha minst tre poeng på dei to kampane. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Håper virkelig Newcastle greier å holde seg i PL i år. En så tradisjonsrik og flott klubb hører ikke hjemme i league 1 Lykke til ynwa Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Håper virkelig Newcastle greier å holde seg i PL i år. En så tradisjonsrik og flott klubb hører ikke hjemme i league 1 Lykke til ynwa You read my mind! Newcastle er en av de viktigste klubbene i PL. Man Utd, Arsenal, Liverpool, Chelsea er de såkalt 4 store. I mine øyne kommer Newcastle bak de igjen. Det er sånn det skal være! De skal danke ut Aston Villa, Everton, Tottenham, City. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er sånn Newcastle supporterene føler det burde være, men i realiteten så tror jeg at Newcastle kommer til å havne rundt 10. plassen de neste årene hvis de overlever i PL i år. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Om vi klarer oss må vi selvsagt ta år for år. En 10. plass året etter nesten nedrykk er godt nok for min del. Men, vi får se på søndag. Kjenner jeg gruer meg litt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noko anna enn siger trur eg ikkje er godt nok. Med 3 poeng kan me utfordre både Hull og Sunderland. Dei møter United og Chelsea, då er det håp om at begge ryker på eit tap. United stiller nok neppe med det beste laget, men reservane vil sikkert vise seg fram og. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Sant det, men frykter at en seier mot Aston Villa kan bli i det hardeste laget. Både Bassong og Beye er vel ute for øyeblikket, og da blir forsvaret vårt betraktelig svekket. Carew tror jeg blir viktig å stoppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det ble fryktelig stilt her. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Her har det alltid vært stille. Dog, er vi inne i en tung periode for øyeblikket. ^^ Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Trist at Newcastle ryket ned, men kommer sikkert tilbake Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Mike Ashley ønsker å selge klubben for 100 millioner pund. Han sier også at det var en feil av han å ta over klubben. Synd med disse idiotene som kun er ute etter penger. De bryr seg ikke så veldig mye om klubben. Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Foreløpig kan det se bra ut for opprykk igjen neste år Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 liker det nye navnet på St.James Park Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå