""" Skrevet 13. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2018 Deilig avslutning på en meget god og imponerende sesong. All ære til Benitez for og få så mye ut av det han har til gjengelig. Men det aller beste er at dette er siste gangen vi ser Joselu i svart og hvitt. Fy faen for en grusom spiller. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 13. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) Er det? Joselu altså. Forventer også at Dubravka kommer inn permanent. Noe annet ville vært høyst idioti. Endret 13. mai 2018 av Fresh Prince Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2018 Det må jo være det. Jeg kan ikke i mine villeste drømmer se for meg at han får spille mer fotball for Newcastle. Ender vel opp i CC hvor han vil være en middels spiss for et middels lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2018 Takk. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 14. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2018 (endret) Mike Ashley: "On many occasions throughout the season they have been described as a Championship side, which I personally consider to be derogatory. "Rafa, as always, has my full support, and contrary to some media reports that portray me as a pantomime villain, I will continue to ensure that every penny generated by the club is available to him. https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/mike-ashley-thanks-rafa-players-and-fans Lol. Endret 14. mai 2018 av Fresh Prince Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 The 64-year-old will be named as David Moyes’ replacement after Rafa Benitez decided to stay at Newcastle, where owner Mike Ashley has agreed to bankroll a summer spending spree. https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/west-ham-manuel-pellegrini-latest-12568876 Har selvfølgelig ikke noe tro på dette, men hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 Synes de sa det i fjor også når Benitez signerte ny kontrakt, og det endte med ingenting. De er noen slimåler hele gjengen. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2018 Har vi ikke en eller annen knott som kommer tilbake fra skade på trekvart år? It's like a new signing! Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Official: Martin Dúbravka signs permanent deal from Sparta Prague on 4-year deal Digg! Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Nydelig. Rett og slett er røverkjøp. Fantastisk keeper. Lenke til kommentar
asono91 Skrevet 26. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2018 Det går rykter om at King kommer til Newcastle om Bournemouth får Ritchie. Usikker på hvor troverdigheten der er.Likevel så er jeg bekymret over at Benitez ikke får det han har bedt om av Ashley. Nå ser det også ut som Merino kommer til å returnere til Spania etter å ha prøvd seg i Newcastle United, men ikke funnet seg til rette.Selv så mener jeg at vi bør beholde flere vi har i stillen til nå. Jeg vet at flere har vært ute etter Lascelles, men jeg håper Newcastle United beholder han. Han har vært en viktig spiller i sesongen.Samtidig så vil jeg ha en spiss som scorer mål. Joselu har ikke vært noe bra for oss, Gayle har vært bra, men ikke fantastisk, men ønsker å beholde Gayle. Usikker på hva som skjer med Mitrovic, men jeg håper han kommer tilbake til klubben.Han er en fantastisk spiller. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2018 Ingenting som får blodet til å bruse på samme måte som en free transfer fra et nedrykkslag. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2018 Veldig mye bedre enn ingenting, og kjenner jeg Ashley rett blir det svært få overganger også denne gangen. Greit med litt ekstra rutine også. Og Merino forsvinner nok i tillegg. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 2. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2018 Ser rimelig dødt ut i år også når det kommer til overganger. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 9. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2018 Dubravka er så deilig som bruker kort keepertrøye. Rett og slett himmelsk. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2018 Jævlig fin bortedrakt. Kenedy er bekreftet på et sesonglangt lån og. Er ikke dumt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå