""" Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Veldig bra av både Shelvey og Perez. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Oooooh! For et mål av Perez. Luring! Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Viktig seier! Foruten målet hvor Dubravka var svak, var hele forsvarslinjen og Dubravka dritgode, og hadde null og niks problemer med Vardy, Mahrez & co. Lascelles, Lejeune, Dummett og Dubravka er jævlig gode sammen i forsvar.På midten er både Diame og Shelvey helt fantastiske på midten.Og på topp er Kenedy og Perez veldig, veldig gode.Diame MotM i mine øyne. Sånn som han har spilt i 2018 kunne han fint gått rett inn på midten på flere av topp 8 lagene og forsterket dem. Enn det? Fra å være svak i CC til å være überdritt i PL i en halv sesong, før han plutselig spill som en gud uke inn og uke ut. For en forvandling! Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Deilig å være i en litt god flyt nå de siste kampene. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Dubravka MÅ vi få inn permanent. Er det ikke en kjøpsklausul, mener jeg å ha lest? Få det unnagjort fort som svint. Endret 7. april 2018 av Fresh Prince Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Jo. Tror det er snakk om latterlige £4m. MitroGOD putta igjen og. Alt for god for CC. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. april 2018 Rapporter Del Skrevet 15. april 2018 Jævlig bra angrep, og hele angrepet avsluttes med en klasseavslutning av Perez. Nydelig! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. april 2018 Rapporter Del Skrevet 15. april 2018 Newcastle er i brukbar form for tida. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. april 2018 Rapporter Del Skrevet 15. april 2018 Deilig seier mot et trist og direkte patetisk Arsenal-lag. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 15. april 2018 Rapporter Del Skrevet 15. april 2018 (endret) Deilig. Og Perez er elsk. Endret 15. april 2018 av Fresh Prince Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 21. april 2018 Rapporter Del Skrevet 21. april 2018 Bobby. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. april 2018 Rapporter Del Skrevet 21. april 2018 Bare å glede seg. Blir bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 21. april 2018 Rapporter Del Skrevet 21. april 2018 (endret) Synd. Blir lenge til neste Tyne-Wear derby. Endret 21. april 2018 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. april 2018 Rapporter Del Skrevet 27. april 2018 Der putta Mitrovic mot Sunderland. G U D ! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 5. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2018 Må bare gratulera for å overleve Premier League! Det er sterkt med de midlene dere har. Men så har dere en gud av en trener også! Å sterke plass midt på tabellen!Som jeg sa til en kollega i går, kommer nok til å se Newcastle kjempe om Europa League plassering neste år!Savner han på det defensive hos Lpool Tenk Klopp og Benitez sammen i Lpool Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Jævla slapt å ta ferie før sesongen er over. Psss. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 9. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2018 Ja, vi lå jo godt an til å ta 10. plassen, som er meget bra mtp. den elendige første halvdelen av sesongen. Men det tror ikke jeg holder, for nå skiller det bare ett poeng ned til 14. plass. Og vi slår ikke Spurs i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2018 Slå Chelsea på søndag så spanderer jeg brus på dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå