""" Skrevet 31. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Borte. Men Martin Dúbravka er på plass. "Alle" unntatt klubben melder at Islam Slimani er klar. Og en del melder at Mitrovic går til Fulham på lån Fra kampen i dag: Klasse! Endret 31. januar 2018 av """ 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2018 Digg signering, men synd det bare er på lån. Men håper dette betyr at vi aldri ser Joselu og Gayle i svart og hvitt igjen. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 1. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) Kan ikke i min villeste fantasi se for meg at Joselu stiller til start neste kamp. Og hvem i all verden har bestemt at den kuken skal ta straffespark? Han burde i alle fall ha såpass respekt for seg selv at han avslår, og gir straffesparket til noen som kan spille fotball. Endret 1. februar 2018 av Fresh Prince Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2018 Diame! Kenedy og Shelvey ser bra ut i dag. Deilig å slippe trynet på Joselu. Nydelig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2018 Utrolig gøy kamp gutter Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 11. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2018 Deilig med en keeper man kan føle seg trygg på igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2018 Ja, imponert av han i dag. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2018 Jupp! Håper han faktisk er i stand til å holde dette nivået. Deilig med Lejeune tilbake og. Har gjort og gjør en del feil, men føler meg fremdeles veldig mye tryggere på han enn Ciaran "hoof" Clark. Godt å se at Shelvey og utskjelte Diame virker har fått ting til å fungere i 2018. Det ville vært interessant å se hvor det laget her hadde vært med noen andre enn Gayle og Joselol på topp. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2018 Ayoze Perez:He's played 60+ mins in:6 of our 7 wins6 of our 7 drawsIkke tilfeldig IMO. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2018 Islam Slimani er bekreftet ut ei 2-3 kamper til. Det her må jo være en av de aller dårligste overgangene noen gang? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2018 Stiv konkurranse om den. Facundo Ferreyra (som scora i CL nå i uka, men hey), Seydou Doumbia, Ignacio Gonzalez og Stephen Ireland dukker opp i minnet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2018 For all del, men situasjonen tatt i betraktning er den her like ille som de der. Med andre ord en av de verste. Facundo Ferreyra var en merkelig overgang. Dritbra i Ukraina og gjør seg absolutt ikke bort ute i Europa, allikevel fikk han ikke et eneste minutt for klubben. Men det var vel noe helt annet enn fotballmessige årsaker at han ble henta på lån. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 24. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2018 Tilfredstilling av kuken Colo. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2018 Kjedelig kamp, men så langt har Newcastle stålkontroll på det hele. Ballene fra Shelvey og Dummett før målene var jævlig gode. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2018 Jævla idiotiske bytter også. Istedenfor å prøve å styre kampen, skal vi bytte inn defensive spiller og forsvare oss, rett og slett bare la motstander pepre oss og håpe på det beste. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2018 Mitrovic har scora to mål på sine to siste kamper for Fulham. Har to kamper fra start og to innhopp, og har scora i begge sine kamper fra start. Digger det! Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2018 Shelvey slaktes av Lampard på MotD, og det med god grunn. Fy faen for ei lat og totalt uinteressert bøtte med dritt. Masse gode pasninger i første omgang, men det han driver med både før, under og etter målene i mot er pinlig og ødelegger alt. Det han driver med der er sånt tull jeg gjør når jeg spiller med seks- og syvåringene på jobb, men som jeg slutter med så fort jeg drar på meg fotballskoene og spiller med venner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2018 Hands on he's knees på foran begge målene er uakseptabelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå