Fresh Prince Skrevet 17. april 2017 Rapporter Del Skrevet 17. april 2017 (endret) Føffaen. Huddersfield nærmer seg nå med én kamp mindre spilt. Endret 17. april 2017 av Fresh Prince Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. april 2017 Rapporter Del Skrevet 17. april 2017 (endret) Det kan nesten virke som om Benitez ikke er spesielt gira på opprykk. Han gjør så mange rare valg. Taktikk, hvem som får spille når, bytter. Jeg fatter ikke hva han holder på meg. Og man må gjerne peke på alle seierne, men hvor mange av de har ikke Newcastle-supporterne gått hjem skuffa fordi Newcastle nok en gang har vært bedritne? Uten ligaens tre beste spillere i Ritchie, Gayle og Shelvey ville Newcastle slitt på ned halvdel sånn som Benitez holder på. At Diame har vært på banen i 34 kamper og spilt 2203 minutter er jo en skandale. Fy faen, mannen er søppel og er ikke i nærheten av å være god nok. Det samme gjelder Colback som har spilt alt for mye. Disse er kanskje gode nok for de verste lagene i CC, men det er bare så vidt. Det er trist hvor mye spilletid de har fått. Spesielt Diame. Endret 17. april 2017 av """ Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 17. april 2017 Rapporter Del Skrevet 17. april 2017 Husker diame som ett beist når han kom til pl. Må ha tapt seg noe jævlig isåfall. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. april 2017 Rapporter Del Skrevet 17. april 2017 Diame har vært ute og sagt at det her er hans dårligste sesong noensinne, allikevel har han bare blitt dårligere og dårligere siden den gang. Perez har hatt en dårlig sesong, men han har allikevel vært langt, langt bedre i rommet bak spissen. Colback har hatt en bedriten karriere og har aldri vært i nærheten av god nok for Newcastle, ikke i PL og ikke i CC, men han har vært bedre enn Diame dypere i banen. Han fungerer ikke noe sted. Stor, tung, lat, treig, veik, feig, klumsete. Han ser ikke ut som en fotballspiller i det hele tatt. Får vondt av å se han ute på fotballbanen. Men Benitez ser ut til å like han, noe som er direkte sjokkerende. Som sagt, Perez har hatt en svak sesong, men han har vært på et helt annet nivå enn Diame. Milevis bedre. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 17. april 2017 Rapporter Del Skrevet 17. april 2017 Heldigvis klarte Huddersfield bare ett poeng i dag. Håper dette går bra denne siste innspurten, så kan man forhåpentligvis forme et nytt lag i sommer. Mange som ikke holder mål i Premier League. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2017 Rapporter Del Skrevet 24. april 2017 Ser kampen mot Preston nå. Første kampen jeg ser i år. Anita er helt forferdelig denne kampen, noe av det verste jeg har sett. Ute av posisjon fjorten ganger i minuttet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. april 2017 Rapporter Del Skrevet 24. april 2017 Tror nok han har fått beskjed av Rafa om og stå veldig høyt, for han har nok vært lagets beste back gjennom sesongen. Vært solid, spesielt defensivt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2017 Rapporter Del Skrevet 24. april 2017 Vært grusomt å se i dag, ihvertfall. Men ja, 4-1 nå. Digg. Spent på sommervinduet nå, kan ikke si at jeg tror dette laget er godt nok for Premier League. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 24. april 2017 Rapporter Del Skrevet 24. april 2017 Ja, Anita har vært god de gangene jeg har sett tidligere i sesongen. Men blir bra dette her, om det kommer inn ny spillere i sommer, tror jeg. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 24. april 2017 Rapporter Del Skrevet 24. april 2017 Vi er i Premier League Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 25. april 2017 Rapporter Del Skrevet 25. april 2017 http://www.vg.no/sport/fotball/championship/herlige-jubelscener-da-newcastle-rykket-opp-til-premier-league/a/23981740/ Deilig. Newcastle er et lag som hører hjemme i Premier League, ikke i Championship. Velkommen tilbake og grattis! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. april 2017 Rapporter Del Skrevet 25. april 2017 Som arsenalsupporter er jeg interessert i å høre hvordan isaac hayden har vært? Ser han har fått spille mye. Grattis med opprykk btw. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. april 2017 Rapporter Del Skrevet 25. april 2017 Han har vært god i CC, og forskjellen mellom han og Colback er helt enorm. Men jeg er usikker på om han er god nok i PL. Tror ikke det. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 25. april 2017 Rapporter Del Skrevet 25. april 2017 Premier League er ikke det samme uten Newcastle Grattis med opprykk! Håper Leeds endelig følger etter. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 25. april 2017 Rapporter Del Skrevet 25. april 2017 Gratla. Gleder meg til å se Rafa igjen <3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. april 2017 Rapporter Del Skrevet 25. april 2017 Velkommen tilbake Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. april 2017 Rapporter Del Skrevet 26. april 2017 Times SportVerified account @TimesSport 10m10 minutes ago More BREAKING: Newcastle United managing director Lee Charnley arrested as part of an HMRC investigation into the club's transfer dealings Det her kan jo bli interessant. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 26. april 2017 Rapporter Del Skrevet 26. april 2017 Lee Charnley, ja. Slått meg som en banditt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 Former NUFC midfielder Sylvain Marveaux reportedly among those arrested in France as part of tax-fraud investigation. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Ler fortsatt inni meg av at Newcastle greide å suge ut over 30 mill pund for Moussa Sissoko. Tenker på det støtt og stadig. Forresten, i sommer trengs det en overhaling. Noen som vet hvor mye spenn Rafa får til rådighet? Endret 27. april 2017 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå