Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske fornøyd med handlene gjort så langt egentlig. Ut med Cisse og Coloccini var vel det aller viktigste.

Så får vi sjå da om noen er såpass idioter at de kjøper Moussa Sissoko til 35m pund, som prisslappen skal være på. I utgangspunktet en perfekt deadline day-handel for en klubb som Liverpool, altså en svært begrenset spiller til overpris, MEN jeg har lite tro på panikkjøp fra den kanten når Klopp sitter ved roret.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Sissoko begynner å bli som Coloccini, griner i media om å få bytte klubb og gir seg totalt faen på banen (bortsett fra når TV-kameraene er på.) Banditt som bare dukker opp når der er sjanse for salg, verdt £10m maks. Nesten så jeg håper Rafa holder han på trass i Championship, fortjener det. Skal le hver gang han griner.

Endret av Fresh Prince
Lenke til kommentar

Benitez trur eg er mannen for dere! Håper han får full kontroll, da går det bare en vei og det er opp!

Så bare i Liverpool det, til mer og mer kontroll han fikk, til bedre gikk det, helt til eierene ikke gadd å støtte han lengre! 

Blir nok 2-3 bommerter på overgangsmarkedet, men han får også inn 3-4 gode spillere som han vil få potensialet fullt ut på.

Nå når dere er en divisjon ned så får han god tid på seg, til å bygge et stor lag igjen!

Lenke til kommentar

£25m for Wijnaldum. Rundt £10m overpris, men det gjelder jo å utnytte markedet slik det er. Tror han kunne gjort det bra under Rafa over tid, men i likhet med Sissoko så behøver vi ikke spillere som bare er gode når TV-kameraene er på. Spesielt ikke i Championship.

Edit: En annen gladnyhet er at Wonga i dag bekreftet at de ikke blir å forlenge med Newcastle etter denne sesongen. Så da er vi endelig kvitt de også.

Endret av Fresh Prince
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...