OhEasy Skrevet 30. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2016 Good riddance eller? Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 1. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Ja, 3-4 år på overtid. Ikke bare har han vært elendig, men påvirket andre spillere med surmulingen sin i tillegg. Patetisk kaptein. Endret 1. juli 2016 av Fresh Prince Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2016 Må si meg enig der. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 1. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Ben Arfa Ellers. Endret 1. juli 2016 av Fresh Prince Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2016 OptaJoe @OptaJoe 5m5 minutes ago57 - Since his debut, Matt Ritchie scored or assisted 23 more league goals than any other Bournemouth player (31 goals, 26 assists). Rich. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Newcastle har rykket ned et nivå også på sosiale medier. Endret 7. juli 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 Det aller feteste laget å være fan av i England. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Jeg er ganske fornøyd med handlene gjort så langt egentlig. Ut med Cisse og Coloccini var vel det aller viktigste. Så får vi sjå da om noen er såpass idioter at de kjøper Moussa Sissoko til 35m pund, som prisslappen skal være på. I utgangspunktet en perfekt deadline day-handel for en klubb som Liverpool, altså en svært begrenset spiller til overpris, MEN jeg har lite tro på panikkjøp fra den kanten når Klopp sitter ved roret. Endret 12. juli 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 12. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Sissoko begynner å bli som Coloccini, griner i media om å få bytte klubb og gir seg totalt faen på banen (bortsett fra når TV-kameraene er på.) Banditt som bare dukker opp når der er sjanse for salg, verdt £10m maks. Nesten så jeg håper Rafa holder han på trass i Championship, fortjener det. Skal le hver gang han griner. Endret 12. juli 2016 av Fresh Prince Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2016 Hva er deres tanker om kommende sesong? Tro på Benitez? Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 12. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2016 Jeg har troa. Gleder meg skikkelig, tror kanskje vi har godt av et nedrykk. Fått fjernet en del daukjøtt, overgangspolicyen er endret drastisk fra tidligere, og hele klubben virker mer positiv innad tross Championship. Blir tøft, men vi vil komme godt ut av det tror jeg. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 Benitez trur eg er mannen for dere! Håper han får full kontroll, da går det bare en vei og det er opp!Så bare i Liverpool det, til mer og mer kontroll han fikk, til bedre gikk det, helt til eierene ikke gadd å støtte han lengre! Blir nok 2-3 bommerter på overgangsmarkedet, men han får også inn 3-4 gode spillere som han vil få potensialet fullt ut på. Nå når dere er en divisjon ned så får han god tid på seg, til å bygge et stor lag igjen! Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 20. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2016 Ny midtstopper. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 21. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2016 (endret) £25m for Wijnaldum. Rundt £10m overpris, men det gjelder jo å utnytte markedet slik det er. Tror han kunne gjort det bra under Rafa over tid, men i likhet med Sissoko så behøver vi ikke spillere som bare er gode når TV-kameraene er på. Spesielt ikke i Championship. Edit: En annen gladnyhet er at Wonga i dag bekreftet at de ikke blir å forlenge med Newcastle etter denne sesongen. Så da er vi endelig kvitt de også. Endret 21. juli 2016 av Fresh Prince Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2016 Newcastle og Ashley kan det med å gni mest mulig dråper fra Liverpoolkrana Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2016 Deilig at han går for blodpris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå