""" Skrevet 25. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2016 Mye som tyder på at Benitez har fått et greit budsjett og kontroll over transfers, noe som gjør at han blir værende neste sesong. Er vel pressekonferanse om en times tid eller noe, så da er det vel i boks. Rimelig heftig om dette stemmer. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 25. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2016 Kos dere i nivået under neste år. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2016 Faen så gøy! Trodde han skulle pakke sekken å dra. Blir moro å se dere i PL igjen neste år med Benitez ved roret. 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 29. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2016 Hjemme: Borte: Tredje: Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 29. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2016 Newcastle United are understood to have released French pair Sylvain Marveaux and Gabriel Obertan. Mangler bare Steven Taylor nå, så skal jeg bade naken i en fontene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2016 Åååååh. Gleder meg. For det SKAL jeg se! Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2016 Bortedrakta er jævlig fet. Hjemmedrakta kan fint kastes på dynga. Tredjedrakta var ålreit au. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 30. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Forstår ikke helt hvorfor Puma må kutte stripene for å lage plass til sponsoren. Det er ikke slik at en blå sponsor forsvinner over sorte striper. Det ser bare helt forferdelig ut. Og når skal de forstå at vi ikke har lyst på fargeffekter som gull, blå striper etc.? Sort og hvitt, noe av det enkleste som finnes. Synd ettersom borte- og tredjedrakta er ganske stilrene. Endret 30. mai 2016 av Fresh Prince Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2016 Newcastle United are understood to have released French pair Sylvain Marveaux and Gabriel Obertan. Mangler bare Steven Taylor nå, så skal jeg bade naken i en fontene. Når? Hvor? For Steven Taylor er goooone! Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 5. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2016 Denne dagen har jeg ventet på i flere år. Vet ikke hvordan utvalget av fontener er nå som jeg reiser nordover, men jeg skal finne en løsning likevel. Naken skal jeg i alle fall være. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2016 Hva er det Newcastle har gjort egentlig? Hvorfor må Puma være så jævlige slemme mot Newcastle Altså, synes ikke Arsenal-draktene er noe pene, men Newcastle sine blir styggere og styggere for hver versjon. 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 26. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2016 De prøver fryktelig hardt hver sesong å ødelegge noe så enkelt som sorte og hvite striper. Vi har ikke hatt én eneste fin hjemmedrakt siden Puma tok over i 2010. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 28. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2016 Krul ut da? Townsend definitivt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Bra,slipper han å score mot Liverpool neste sesong. Minimum et år pause fra Gayle er jeg fornøyd med. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Mye som skjer om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå