Mchansern Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Hadde vært en svært god signering. Moyes er en perfekt fyr for klubben. Ikke god nok for Man Utd og andre store klubber, men god nok for en middels stor klubb i England. Grunnen til at jeg egentlig er positiv er bare fordi jeg vil ha McClaren vekk da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Klopp,Mourinho, Simone, Wenger,Pep og Moyes,for en managerduell det blir neste sesong! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Moyes lol desperate tilstander da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Pøh, Moyes er en god manager for en klubb som Newcastle. Usikker på om han er rette mannen til å redde dem nå, men han er mer enn god nok for lag som skal kjempe midt på tabellen. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Nei nei. På tide med en utenlandsk manager. Nitrist å se spillere som Ayoze, Gini, Sissoko, Mitrovic etc. spille under en manager med relativt grå filosofi. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Enig, men gjennom historien har vi hatt to (!) managere som ikke kommer fra øya. Sist var i 1998, så skjer neppe denne gangen heller om McClaren får fyken. Endret 5. mars 2016 av medlem-105082 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Om noen kan redde oss nå, så tror jeg det er Moyes. Rodgers er nok bedre neste sesong, men for å redde oss nå er nok Moyes bedre. Rafa er nok også et bra alternativ, men jeg tror Moyes er det vi trenger nå. McClaren er ikke det... Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Nei nei. På tide med en utenlandsk manager. Nitrist å se spillere som Ayoze, Gini, Sissoko, Mitrovic etc. spille under en manager med relativt grå filosofi. always blame the manager.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 For en latterlig klubb. Burde ha begynt å lete etter en erstatter for lenge siden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Skulle også ønske jeg hadde Mitrovic som far. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg mistet egentlig all (?!) tro på klubben når det kom fram at det etter et Fans Forum-møte kom fra at de ikke på noen som helst måte hadde forberedt seg på at Alan Pardew skulle forlate klubben, og at de var helt på bar bakke når han stakk til Palace. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Rimelig sterke rykter om Benitez inn nå, muligens før mandag. Kan ikke fordra mannen og synes han er en kjedelig manager, men han er mange steg opp fra Pardew, McClaren og annet dritt Newcastle har hatt de siste ørten åra. Men selv om han skulle komme tror jeg løpet er kjørt. Burde hatt en ny manager på plass for 12-15 kamper siden. Har vært tydelig siden tidlig i sesongen at McClaren ikke hadde det som skal til for å lede et lag i PL. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Øverste i går, nederst i dag. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Dette var på tide! bra for dere!! Lenke til kommentar
process Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Er Benitez rett mann for nedrykkskamp? Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Jeg tror ikke det. Tror det her skjer 10 kamper for seint. Burde vært borte for 12-15 kamper siden. Men hvis Benitez kommer og blir uavhengig av hvor Newcastle spiller neste sesong, så tror jeg han tar Newcastle opp igjen på første forsøk og stabiliserere Newcastle som et topp-10 lag. Newcastle har ikke hatt en manager av dette kaliberet siden Robson og Keegan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå