Mchansern Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Nei fy faen, jeg vil ikke ha Berahino for 21m. Herregud. Ha en såpass begrenset spiller med helt tydelige adferdsproblemer på laget? Nei takk. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Har ingenting å si. Så fort det kommer inn et bud på 10-15m så er han borte. Har ingenting å si om han har igjen et halvt år eller femten, Newcastle elsker å selge. Og med Townsend inn skal Perez få slite med og få spilletid i Newcastle. Townsend kommer selvfølgelig aldri til å levere like bra og jevnt som Perez, men så var det det der med nasjonalitet osv. da. Synd, men sant. Slo ikke til i Roma, men et veldig spennende valg lell. Tilbyr noe helt annet enn Mitrovic/Perez/Cisse/Riviere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Veldig bra at vi ikke dreit oss ut med å hente Berahino til 100x overpris kun fordi det står riktig nasjonalitet i passet hans. Fyren er verdt rundt 5m pund. Han er benkesliter i West Brom fordi han ikke greier å oppføre seg, også skal newcastle pælme en kvart milliard kroner etter han? Fy faen jeg er glad for at han ble sittende på benken bak Salomon Rondon. Shelvey, Doumbia og Saivet. Jeg er mer enn fornøyd med vinduet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg er ikke veldig fornøyd fornøyd. Newcastle har kanskje Premier Leagues dårligste forsvar, og de eneste forsvarerne klubben prøver seg på er spillere som er tiltenkt rollen som back up for Dummett, en spiller som ikke er i nærheten av å holde nivået. Det gir jo ingen mening. Typisk Newcastle. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Spennende offensive kjøp for dere! Men at dere ikke hentet en stopper og en venstreback er helt utrolig spør du meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Er helt fucka at vi starter kampen med Perez alene vs Jagielka og Mori, to gedigne stoppere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 By the way, har Andros Townsend truffet på en pasning i hele newcastlekarrieren hans? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) 7 i følge pause-statistikken ihvertfall. 50% treffsikkerhet. Fortsetter der han slapp for oss med andre ord. Endret 3. februar 2016 av Snurreleif Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Townsend får meg til å savne Obertan. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Minner om at Lennon kostet Everton £4m til sammenligning. Riktignok noen år eldre, men likevel. Edit: For de som fortsatt ikke forstår hvorfor £12m for Townsend er drøyt. Endret 3. februar 2016 av Snurreleif Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg tviler å at en sparking av McClaren vil gjøre noen forskjell så sent i sesongen, men han bude aldri vært ansatt til å begynne med og et sted må man starte, og nå er det er virkelig på tide å gjøre noe. Den andre som burde gjøres er å sende Townsend over til Gateshead eller noe. Fy faen. Tar Obertan, Gouffran eller en skadet Tim Krul over den klovnen der. Grusom fotballspiller. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Tenk at vi betalte 150 mill norske kroner for en fyr som ikke kan sende en pasning. Daniel Levy har runka seg ihjæl i dag. Endret 3. februar 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Grusomt dårlig kamp. Gledet meg til den jeg... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ganske utrolig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ser ut som om Mbemba er ute en stund og. Minst en måned, men skal til flere utredelser.Hva jeg har lest ihvertfall, om det er sant aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Karma for å ikke bry seg om forsvarskjøp i januarvinduet. Synd for Mbemba dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå