""" Skrevet 23. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2016 Jeg synes McClaren nok en gang venter alt for lenge før han tar grep og gjør noen bytter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2016 Deilig header, men satan så dårlig Newcastle spiller. Stor forskjell på dette og det vi så mot West Ham. Dag og natt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2016 Dette Newcastle laget sliter markant mye mer mot dårligere lag enn mot de store lagene. Skulle spilt mot Man City og Arsenal hver uke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2016 Med tanke på hvordan City-kampen var er jeg virkelig ikke enig. Blir lei meg av å tenke på det Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2016 Agüero PTSD? Forstår lite av at Ayoze ikke starter hver kamp, til tidvis anonym og faller ofte ut av kamper, men dukker opp med magi gang etter gang. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2016 Kommentatorene mente at han var småskadet og at det var derfor han ble spart. Sånn ellers var dette patetisk. Grusomt. Lukten av nedrykk blir stadig sterkere. Shelvey har rukket å vise frem alle sine sider i løpet av to kamper. Dritgod, patetisk og til slutt veldig skitten. Ikke overraskende dog, har jo vært sånn siden han spilte i Liverpool. Alt for varierende i prestasjonene etter min smak. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2016 McClaren: Arsenal - "magnificent"Mackems - "perfect performance"Everton - "magnificent"WBA - "we did ever so well"Watford - "tremendous"0 points Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2016 Skal bli morsomt å se hvem av Townsend og Obertan som greier å frustrere flest supportere fra nå av. Antar at det blir Townsend da han kommer til å få mest spilletid, men kan jo bli morsomt å følge med på.Townsend er utvilsomt den mest frustrerende og irriterende spilleren jeg har sett på en fotballbane siden jeg ble interessert i fotball, og det var lenge før han ble Newcastle-spiller. Kommer til å rive av meg alt håret før sesongen er over om jeg fortsetter å se Newcastlekamper med han her i laget. Grusomt. Null trua. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2016 Ryktes om både Guilherme Siqueira og Seydou Doumbia på lån nå. Tja? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2016 Siqueira er en meget habil back, klar oppgradering fra dummet ihvertfall... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2016 Back-up for Dummett! Narr meg til å le. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2016 Jeg narrer deg! Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Ser ut som om Guilherme Siqueire ender opp i Valencia. Keith Downie @SkySports_Keith 6m6 minutes agoSky Sources: We understand Seydou Doumbia is on Tyneside for a medical with Newcastle ahead of a loan move from Roma until the summer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Like greit det om Dummett likevel skal starte. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Aldri i verden om Siqueira ville vært back-up for Dummett. Er bare Lee Ryder som driter seg ut som vanlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) Det var en snarvisitt innom etter en lang periode, og selv da fikk han meg til å bli i dårlig humør. Holder meg som oftest unna. Endret 31. januar 2016 av medlem-105082 Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 BREAKING NEWS: Newcastle make £21m bid for West Brom striker Saido Berahino #SSNHQ Er nok litt for lite, gitt. Ryktes at Newcastle skal være interessert i Gomis au. Helt absurd med tanke på hvor lik han er Mitrovic, og ikke scorer han stort mere heller. Helt merkelig om han kommer inn på lån. Og hvor i alle dager blir det av forsvarerne? Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Graeme BaileyNewcastle given 'significant' encouragement by West Brom over Saido Berahino - NUFC confident deal will be done. Tar det med en stor klype salt. Men Berahino ville i det minste vært en spennende signering. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Fet signering, for all del. Men hvem skal spille hvor? Mitrović, Pérez, Berahino, Sissoko, Gini blir vanskelig å få alle inn i samme 11er. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Thauvin på lån til Marseille. Dårlig business altså, først Cabella så Thauvin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå