Mchansern Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Enig, enig. Nå skal det sies at benken vår ikke er utrolig sterk så jeg forstår at han venter litt da, spesielt i dag. Men han er konsekvent på å vente altfor lenge. Spørs hvor lenge Wijnaldum blir i klubben. God nok for lag som Arsenal / Spurs / Man U osv. han. Håper vi kan skaffe oss veldig god profitt på han i det minste da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Ros: Wijnaldum, Mitro, Colo og delvis Sissoko (andreomg). Ris: Ayoze (er borte stort sett hele kampe) og Mbemba selger seg i flere dueller og er generelt ganske uryddig (blant annet den hvor Rooney kommer 1v1 mot Colo, og Colo ordner opp). Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Thauvin skal være på vei tilbake til Marseille på lån. Da blir jeg ikke forundret om klubben henter Townsend til £10+m, noe som ville vært skammelig. Tulleklubb. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Tror ikke Thauvin har noen fremtid i Newcastle uansett. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Det har han helt sikkert ikke, men han ble hentet for £13m og har kun fått 420 minutter i PL. Han har jo ikke engang fått en fair sjanse. Og når alternativet ser ut til å være Townsend så gir det jo ikke noe som helst mening, for han har på ingen måte noen større fremtid i Newcastle enn Thauvin. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Og Newcastle skal ha akseptert et bud på £8m fra Shanghai Shenua for Tiote. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Og Newcastle skal ha akseptert et bud på £8m fra Shanghai Shenua for Tiote. Skal ikke slippe jubelen løs for tidlig, men trodde aldri dagen skulle komme. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) Vår egen ulykkesfugl Siem de Jong fortsetter i samme stil som tidligere. Edit, jeg får visst ikke til å legge inn twittergreier her, men det er altså følgende melding fra en SkySports-kar: Siem De Jong poked in the eye in training, blood gushing from his eye socket and taken to hospital. Out for a couple of weeks. #NUFC Endret 15. januar 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Stakkars fyr. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Ryktes at Newcastle er i samtaler med Tottenham over Townsend, og at summen skal være på skremmende £14m. Fy faen, håper for guds skyld at det ikke blir noe av. Fyren er jo ikke stort bedre enn Obertan. Grøss. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Townsend har god fart og kan dribble, that's it dog. Absolutt ikke verdt £14m mtp. ferdighetene (evt. manglene av de) men snarere nasjonaliteten og Levy-moms. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Emmanuel Riviere på benken. Han hadde jeg glemt at vi hadde i klubben. Hahaha. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Synes det er helt greit, jeg. Gir litt flere alternativer, og jeg sliter med å dømme en spiller etter en sesong i PL hvor han spilte under Pardew og Carver. Skal få en fair sjans fra meg. Tror også han har lagt mer å tilby enn hva vi så sist sesong. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Payet kommer til å leke seg i dag. Putter to og er nest sist på en. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Kanon av både Shelvey, Wijnaldum og ikke minst Perez. Deilig med en midtbanespiller som er mer interessert i og få ballen fremover, enn bakover. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Wijnaldum er rett og slett pur klasse. Kremspiller! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Herregud a! Det er så deilig! Akkurat nå er jeg dritglad Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Shelvey tredje sist på begge skåringene? Ikke ueffent i så fall! Nydelige skåringer au! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå