Zeph Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 http://www.soccer-blogger.com/2011/11/05/video-ryan-taylor-goal-vs-everton-newcastle-2011-october/ Neste tre kampar: Borte mot City Borte mot United Heime mot Chelsea Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jupp. Det blir ekstremt vanskelig, og jeg sier meg fornøyd med ett poeng. Men jeg ser ikke bort ifra at det fort kan bli en 3-poenger her. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ni lette poeng. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Haha, fy faen! Da blir det blodrunk i lange perioder fremover. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Skal bli spennende å se hvordan vi ligger an etter de kampene. Skal ikke se bort i fra at det lurer en trepoenger der. Håper personlig at den kommer mot Man Utd. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Chelsea blir den klart letteste kampen, sånn jeg har sett lagene til nå, City vanskeligst. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ja, det tror nok jeg også. Chelsea kampen er jo på st james park, så det er en kamp vi kan vinne. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ryan Taylors mål ble rundens mål Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ingen overraskelse det. Nydelig mål! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Helt enig, faktisk, selv om Andy Carroll sitt mot Swansea var penere. Nei, vent litt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Vår kjære SJP blir til Sports Direct Arena. Å som jeg hater Mike Astley, YOU FAT COCKNEY BASTARD! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Kondolerer. Altså, hadde det vært ny stadion det hadde vært snakk om, så kunne jeg skjønt nytt navn og salg av navnerettigheter. Men hvorfor endre navnet på det som er igjen av de virkelige store, legendariske stadionene? Nå som Highbury er borte, så er det bare Old Trafford, Anfield, St. James Park og Stamford Bridge igjen av de gamle gode store. Det er synd. Synes jeg fortjener en pluss for å nevne hovedrivalens stadionnavn før eget lags stadionnavn Endret 10. november 2011 av Leo_Khenir 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er kvalmt, rett og slett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Cabinet Member for Quality of Life, Coun Henri Murison, said: “The name of St James’ Park has been synonymous with Newcastle United football club and the city for more than 130 years. “It is recognised around the world and the decision to change it, without consultation, will upset the overwhelming majority of fans who loyally support the team week in and week out. “While I understand the commercial reasons for renaming sports venues when they relocate, this is not the case in this instance, and some things are beyond profit when they mean so much to people. “The football club is part of the beating heart of the city, and while the council values its relationship with the club, it has no plans to change any existing wayfinding signs which bear the name St James’ Park. “As far as the fans and Newcastle City Council are concerned, the home of Newcastle United will always be known as St James’ Park.” 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 @lee_ryder: #nufc AP : "Cheick Tiote unlikely to play at Man City" Crap! Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Starforth melder det samme. Kjipt, men jeg har trua på Guthrie. Skal dog innrømme at jeg forventer at Newcastle taper med minst 5 mål. Greier Newcastle uavgjort så kommer jeg til å dø av glede. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Om Guthrie leverer som de siste kampene vinner vi 3-0. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Vi er jo ikke kjent som ett lag som får mye baklengs, så jeg vil vel tippe det kanskje ender med 2-0. Men blir veldig glad for 1poeng i den kampen. Blir spennende, romkameraten min er City fan, så kan gå hardt for seg på kampdagen Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Man City var ikke veldig gode mto QPR, og QPR var veldig nær et poeng. Og om jeg ikke leste feil så var de 9 som løpte mest QPR spillere. Løp de i senk. Men er bekymra for høyresiden. Må vel bli Ben Arfa, håper jeg. Men tror det blir Sammy. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Tier på Gosling. Eventuelt Santon på en eller annen måte, enten han selv, eller med Simmo eller Raylor opp på midten. Endret 17. november 2011 av DurinVIII Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå