Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sp. Anderlecht news @Sporting_AND
Chancel Mbemba will travel to Newcastle today for his medical #nufc #rsca

Sp. Anderlecht news @Sporting_AND
Mbemba: "The transfer isn't finalised yet, there are still some final details to work out" #rsca #nufc

Sp. Anderlecht news ‏@Sporting_AND  6m6 minutes ago
Mbemba will sign a 5-year deal, pending a medical. Official announcement expected on Friday. #rsca #nufc

Lenke til kommentar

The deal to snatch Mbemba from Anderlecht – who also had interest from Borussia Monchengladbach and Atletico Madrid – is virtually done and dusted. Expect him in the North East on Thursday for a medical, with a deal possibly confirmed by then too.

But United want another centre-back. Joel Matip of Schalke, Nicolas N’Kolou of Marseille and Aymen Abdennour of Monaco have all been mentioned but noises from St James’ Park are that there may be another big defender target who has slipped off the radar so far.

United have had plenty of centre-backs put to them recently. They were offered Hull’s Michael Dawson, and have watched Lewis Dunk of Brighton in the past but a whisper is that the next centre-back could come from the Bundesliga.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-transfers-who-theyll-9709943

Spennende! Trenger sårt to nye stoppere sev om jeg så vidt har turt å håpe på en. Hadde vært glimrende å kunne kvitte seg med Williamson og Colo til å begynne med. Hadde fått frigjort mye lønn ved å sende Colo tilbake til Argentina, selv om jeg ser for meg at skadeplagede Saylor må vike før Colo.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Wijnaldum eller de Jong som nummer 10? Begge scorte i dag, og begge spilte i samme posisjon. Ingen av de skal sitte på benken. En av de må derimot flyttes et annet sted. Personlig synes jeg de Jong som nr 10, med Wijnaldum bak de Jong, for Gini er litt mer universal føler jeg.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...