""" Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 @PSV: Georginio Wijnaldum heeft het spelershotel in Frankrijk verlaten. PSV nadert een akkoord met Newcastle United en heeft Wijnaldum 1/2@PSV: toestemming gegeven om zijn persoonlijke onderhandelingen af te ronden en een keuring te ondergaan. 2/2 PSV: Georginio Wijnaldum har forlatt spillernes hotell i Frankrike. PSV nærmer avtale med Newcastle United og har Wijnaldum 1/2PSV: Tillatelse til å fullføre sine personlige forhandlingene og gjennomgå en inspeksjon. 2/2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Jaggu faen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Deilig å lese. Håper Newcastle får inn noe krutt i sommer, for fotballen der oppe i nord (inkluderer sunderland) har vært en forbanna tragedie de siste årene. Savner Newcastle på øvre halvdel av tabellen, i alle fall ambisjoner om å havne der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Agenten bekrefter 5 års kontrakt på bordet for Mitrovic, gjenstår bare hva vi må betale (...) Endret 10. juli 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Spennende signering. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Fornøyd. Få inn en spiss, to midtstoppere og en ving, så er vi good. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 £14.7m, og Newcastle tredje dyreste kjøp til nå. Hohoh. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 (endret) Oi. Edit:Georginio Wijnaldum says Tim Krul has been trying to lure him to Newcastle United for six years Endret 11. juli 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Alvorlig tøft kjøp i Wijnaldum. Gleder meg stort til å se han i PL. Gratulerer med et godt kjøp! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Troppen som reiser til USA: Rolando Aarons, Vurnon Anita, Adam Armstrong, Gael Bigirimana, Papiss Cisse, Jack Colback, Fabricio Coloccini, Karl Darlow, Siem de Jong, Shane Ferguson, Curtis Good, Yoan Gouffran, Massadio Haidara, Daryl Janmaat, Tim Krul, Jamaal Lascelles, Gabriel Obertan, Ayoze Perez, Emmanuel Riviere, Moussa Sissoko, Steven Taylor, Georginio Wijnaldum, Mike Williamson og Freddie Woodman.Ingen Cabella, Tiote, Dummet, Abeid, Elliot eller Marveaux. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Begynner å glede meg, jeg også! Overgangsnytt: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 http://newutd.no/en-snarlig-losning-pa-mitrovic-sagaen/ Aleksandar skal angivelig være positiv til en overgang, mens faren vil at Porto skal komme med et bud, slik at sønnen får spille Champions League. Fuck fedre! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 (endret) Club Atlas - Newcastle 2-1 Nja, hva skal man si. Blir totalt overkjørt i første, forsvaret er kriseræva. Lascelles ser ut som en yngre versjon av Willy iblandet litt Bramble. Kan vel bare bli bedre. Ellers var det sykt å se hvor mye kampen betydde for Club Atlas, de spilte som om det sto om ligaseier, cupseier, nedrykk og VM-seier samlet, noe av det mest mongo jeg har sett. Hele andre omgang gikk ut på å hale ut tiden, og da ikke bare spillmessig, men taktisk, ved å bytte inn spillere en etter en istedenfor å sende innpå en gjeng sammen. Herlig mongo. Er ihvertfall stor forskjell på fotballen vi spilte under Pardew/Carver og hva vi nå prøver på. Nå er det pasninger, og vi skal spille oss ut av forsvar og skal spille oss til sjanser. Me like, kan bli bra det. Men trenger ihvertfall en midstopper til når vi skal ha spillende midtstoppere, det her så kriseræva ut. Som følge av at Club Atlas la seg i forsvar var det vi som styrte i andre, men skapte ikke så alt for mye. Var nå noen fine sjanser her og der, men det virker som om endel er redde for å prøve seg, de skal på død og liv gi ballen videre for å skape en sikrere sjanse noe som gjør at vi taper ballen. De Jong kommer til å rocke hardt, for en diggbar spiller. Eneste på banen som så ut til å være skikkelig kvalitet. Aarons var frisk når han kom på (Aarons, Ayoze, Bigi (jævla digg å se igjen), Ferguson, Armstrong og Obertan ble byttet inn etter 70 min), og jeg håper vi kommer til å se ham foran Gouffran som var grusom. Håper også Wijnaldum snart er på plass og at han tar plassen til Anita, noe av det dårligste jeg har sett. Får Colback til å se ut som verdens beste spiller. Og ja, hva faen er greia med at Colback var kaptein? Bah. Men ja, Gouffran, Anita og Willy var dårligst.Edit: Sissoko scorte målet. Endret 15. juli 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Mot Gateshead var det vel omvendt mellom Anita og Colback. Anita fikk mye skryt og var visstnok veldig god og Colback gjorde det han gjør beste - gjemte seg så godt han kunne. Colback og Obertan var kaptein i forrige kamp, så jeg tror ikke vi skal legge så mye i akkurat det. Janmaat er den eneste som har gjort seg fortjent til kapteinsbindet på det laget her. Men tviler på at han får det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå