Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Men det har vært såpass mye spekulasjoner om Cisses fremtid det siste året at jeg overhodet ikke blir overrasket om han byttes ut. Det ville vært veldig synd i og med at han vet hvor målet står, og i tillegg har han fremdeles flere gode år foran seg til tross for alderen og nylige skader. Han er jo ikke en spiller som er avhengig av hverken fart, fysikk eller teknikk for å bøtte innpå med mål.

Lenke til kommentar

Helt utrolig hvor dårlig vi er. Og nå da, en kamp mot et lag som allerede har rykket ned, og som kun har æren å spille for. Mens vi har alt å spille for, og fremdeles så klarer vi ikke bare å tape poeng, men å tape kampen. Fortjener igrunn å rykke ned, for det her er per dags dato Premier Leagues dårligste lag.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Når jeg så det øverste bildet, så tenkte jeg at endelig etter så mange år har Puma klart å gjøre noe gjennomført. For den skal jeg innrømme er ganske nydelig (bortsett fra klubblogoen som jeg mener skal være sydd), men jeg burde jo vist at Puma aldri i verden klarer å holde det enkelt, dvs sorte striper foran og bak - ferdig. Men de må alltid ha noen svære bokser hvor sponsoren skal være eller fargeklatter på helt absurde plasser.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...