Tunky Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Nå fikk dere i alle fall Colback suspendert i neste kamp. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Og det ha vel vært det eneste positive ved denne omgangen au. Carver har absolutt null peiling på hva han driver med. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 At det finnes folk som mener Cisse ikke er god nok for Newcastle er direkte skremmende. Også Janmaat, da. Nam! Deilig å se smilet til Jonas etter scoringen au. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Haidara skadet, og ingen skikkelig erstatter med Santon i Inter og Dummett ute resten av sesongen. Hohoh! OptaJoe @OptaJoe · 13m 13 minutes ago6 - Daryl Janmaat has become the first @NUFC defender to assist as many as six goals in a single @premierleague season. Walkabout. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Herregud, Obertan. Igjen! Deilig pasning av Riviere, da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Her er en liste over kampene Mehdi Abeid har startet for Newcastle, og resultatet: Gillingham 0 - 1 Newcastle (COC) Crystal Palace 2 - 3 Newcastle (COC) Manchester City 0 - 2 Newcastle (COC) Newcastle 1 - 0 Liverpool West Brom 0 - 2 Newcastle Burnley 1 - 1 Newcastle Newcastle 1 - 0 Aston Villa Hadde Abeid hatt "rett" nasjonalitet er jeg rimelig sikker på at han ville vært fast på dette Newcastlelaget under både Pardew og Carver. Virka litt rusten i går, men gjorde sakene sine bra og har vært rimelig rå tidligere i år, og han er jo fremdeles relativt ung au. Fyller 23 mot slutten av året. Men jeg skulle likt å se han i en langt mer offensiv rolle, dog, med mer frihet fremover på banen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Hughie Gallacher of Newcastle United (“The Magpies”) leading his team out at Highbury (Arsenal’s stadium) on 2 October 1926. Sexy bilde. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 John Carver says he didn’t know Sammy Ameobi could take corners For en latterlig gjeng. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Godt å ha Colback tilbake, gitt. Midtbanegiganten herjer som vanlig. Klassespiller! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Ser ut som meg når jeg banker Sonny Chiba i FIFA. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Sånn ser jeg ut når jeg tenker på deg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Ser ut som meg når jeg banker Sonny Chiba i FIFA. Dette har aldri skjedd. Jeg har spilt mye Fifa med deg både alene og med bekjente, men jeg har til gode å se noen tape for deg. Flaut dårlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Haha, fuckface. Du kan bare drite i billig øl til Inferno så slem som du er. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (4-2-3-1): Krul; R.Taylor, Janmaat, Williamson, Colback; Anita, Sissoko ©; Cabella, Gouffran, Ameobi; PerezElliot, Satka, Kemen, Gutierrez, Obertan, Armstrong, Riviere Haha! Den forsvarsfireren og den benken. Bang! Vedder en femmer på at Cabella blir dyttet ut på kanten og at Gouffran får spille sentralt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå