Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Chloe Sanderson @ChloeSanderson_ · 23m 23 minutes ago
Just to put it out there, Davide declined Inter Milan's first offer but was pushed out by Newcastle United to leave..

Chloe Sanderson @ChloeSanderson_ · 3m 3 minutes ago
Disgusted with how Davide has been treated, fully fit for a while now with no chance to play- a club whose only intentions are to make £££

 

 

 

Dama til Santon visstnok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jeg må bare si det, denne kampen var den verste jeg har sett på flere år. Jeg er drittlei, endelig kvitt Pardew, så ender vi opp med Pardew v2. Det er rett og slett helt patetisk, og min interesse av og sitte å se på dette drittlaget hver helg er på et kritisk minimalt nivå, det ødelegger rett og slett hele uka. For noe møkk, jeg forlanger ikke noe mer enn litt god fotball og innsats på gressmatta, slik de blir betalt for. Gjelder både spillerne og idioten som legger taktikken. Forlanger ikke topplassering, vinne alle kamper, ikke slippe inn mål. Alt man faen ber om er litt underholdning, et par fine angrep og innsats. Og man får ingen av delene. Det er over 10 år siden sist med Sir Bobby at jeg ville kalt Newcastle en fotballklubb, nå er det bare en sponsormaskin som utnytter lojale supportere.

 

Jeg er så jævlig provosert, god natt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...