Solaar Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Håper Howe blir i Bournemouth, har bodd i byen ett år så for meg hadde det vært gøy å se de i PL. Ufattelig utvikling de har hatt under ham. http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/bournemouth/11244148/Eddie-Howe-and-the-amazing-story-of-Bournemouths-meteroic-rise.html Endret 6. januar 2015 av Solaar Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Er bare glad til om vi slipper en britisk manager. Endret 6. januar 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Sist jeg hadde en god erfaring med de var Sir Bobby for 10 år siden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Nå vet jeg ikke hvor spot on physioroom er akkurat nå, for det her virker jo helt søkt, men i følge physioroom har Newcastle 14 skader per nå, mens Everton følger på med 8. Det er jo helt ekstremt hvis dette stemmer. Aarons, Abeid og De Jong er ute pga. Pardews idioti, men lell. Coloccini, Janmaat, Colback, Sissoko, Saylor og Krul er jo mer eller mindre faste på laget, og Abeid, Aarons, De Jong og til en viss grad Obertan (som har vært ekstremt mye bedre enn Sammy!) er jo spillere som kjemper om en plass på laget. Abeid burde til og med være fast på dette laget basert på hva han har vise i år. Utkonkurerer både Tiote og Colback med god margin. Hva er det som skjer? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Pardew, dårlig treningsanlegg (vært klaget på i flere år), lite rotering i laget (Pardew og tynn stall). Men det er på grensen til å bli latterlig. Når står det nye treningsanlegget ferdig? 2016? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 "REMI GARDE is keen to join Newcastle United as the club’s new head coach – and is hoping to speak to managing director Lee Charnley this week to confirm his interest in the position. He is understood to be aware of Newcastle’s strengthening interest in securing his services, with sources in France claiming he has briefed those around him that he is willing to move to Tyneside." http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/11705504.In_demand_Garde_wants_Newcastle_head_coach_job/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 The Guardian melder at Newcastle har tatt kontakt med Garde, men ikke stresser med en ansettelse. Dvs at de tror Carver blir å stå på sidelinjen mot Soton også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Mirror: #NUFC will put Carver in charge until the end of the season and and look to bring in Frank De Boer. Endret 8. januar 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Noe som ikke ville vært dumt, men jeg tviler på at det skjer. Jeg tviler også på at Carver vil greie å unngå nedrykk. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Håper det er noe i Shearers spekulasjoner om at Ashley prøver å selge nå før sommeren, og at de derfor ikke ansetter en ny manager. MA har blitt nektet å kjøpe flere andeler i Rangers pga sine investeringer i NUFC. http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/11330409/Alan-Pardew-left-Newcastle-as-Mike-Ashley-is-about-to-sell-club-suggests-Alan-Shearer.html Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Noe som ikke ville vært dumt, men jeg tviler på at det skjer. Jeg tviler også på at Carver vil greie å unngå nedrykk. Jepp. Carver blir å dra oss ned i sumpa, forferdelig fyr. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Det eneste jeg aksepterer ved å vente til sommeren, er at vi NÅ i januar sikrer oss en kontrakt og underskrift fra eventuelt Boer/Galtier/Tuchel. Ellers blir det bare et sjansespill, og Remi Garde kan plutselig finne seg en annen klubb. Om det er uaktuelt med en avtale i januar, så ser jeg at klubben ikke er dum nok til å la en type som Garde gå. Luke Edwards meldte i kveld at Garde vil ha jobben, og da blir jeg ekstra provosert om vi sitter igjen med Carver eller Steve Bruce i august. "Garde is pushing hard to be given the job immediately, even though there is a temptation among the Newcastle hierarchy to leave Carver in charge of the team until the end of the season before assessing the situation again." Endret 8. januar 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 En fransk trener i Newcastle ville vært logisk, er omtrent bare franske spillere i klubben. Man slipper unna språkproblemer og man har vel allerede en stående ordre fra lokale supermarkedet på rødvin og baugetter som bare kan skaleres opp. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 7 franske spillere = nesten bare franske spillere. OK. I troppen er altså 7 av 40 spillere franskmenn. Insane. 4 er nederlendere. Spinnvillt! 5 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Vi spilte forresten med 6 geordies i én kamp for ikke så lenge siden. Jeg vet ikke, men jeg tipper at det er ytterst få av de andre lagene i PL som har vært i nærheten av å ha like mange lokale spillere i samme lagoppstilling. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Hngh! Håper'n snart er klar for kamp. Har trua. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Håper han er klar til kamp under Garde og ikke Carver. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 7 franske spillere = nesten bare franske spillere. OK. I troppen er altså 7 av 40 spillere franskmenn. Insane. 4 er nederlendere. Spinnvillt! Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Nå må vel Cabella ha spilt seg inn på laget? Banens gigant i mine øyne. Helt latterlig god i første omgang. Jævlig god, og veldig underholdende. Anita beviste at han ha noe på et spillende fotballag å gjøre. Newcastles tredje beste spiller i mine øyne. Kun Cabella og Sissoko som var bedre. I tillegg må vel snart fittetrynene Carver og Stone snart innse at Dummett ikke er en god back? Han er helt utrolig begrenset og byr på null og niks fremover å banen. Milevis bedre en Williamson på stopperplass, og da burde han vel snat få sjansen der? Haidara eller Santon ville vært førstevalg under de fleste managere i PL, og det er det en grunn til. Og jeg gleder meg virkelig til Aarons er tilbake fra skade. Har litt mer å tilby enn Gouffran og Sammy. Ja, Obertan au faktisk. Endret 10. januar 2015 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå