Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hvor spot on physioroom er akkurat nå, for det her virker jo helt søkt, men i følge physioroom har Newcastle 14 skader per nå, mens Everton følger på med 8. Det er jo helt ekstremt hvis dette stemmer. Aarons, Abeid og De Jong er ute pga. Pardews idioti, men lell.

 

Coloccini, Janmaat, Colback, Sissoko, Saylor og Krul er jo mer eller mindre faste på laget, og Abeid, Aarons, De Jong og til en viss grad Obertan (som har vært ekstremt mye bedre enn Sammy!) er jo spillere som kjemper om en plass på laget. Abeid burde til og med være fast på dette laget basert på hva han har vise i år. Utkonkurerer både Tiote og Colback med god margin.

 

 

Hva er det som skjer?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Pardew, dårlig treningsanlegg (vært klaget på i flere år), lite rotering i laget (Pardew og tynn stall).

 

Men det er på grensen til å bli latterlig. Når står det nye treningsanlegget ferdig? 2016?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

"REMI GARDE is keen to join Newcastle United as the club’s new head coach – and is hoping to speak to managing director Lee Charnley this week to confirm his interest in the position.

 

He is understood to be aware of Newcastle’s strengthening interest in securing his services, with sources in France claiming he has briefed those around him that he is willing to move to Tyneside."

 

http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/11705504.In_demand_Garde_wants_Newcastle_head_coach_job/

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

The Guardian melder at Newcastle har tatt kontakt med Garde, men ikke stresser med en ansettelse. Dvs at de tror Carver blir å stå på sidelinjen mot Soton også.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Mirror: #NUFC will put Carver in charge until the end of the season and and look to bring in Frank De Boer.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Håper det er noe i Shearers spekulasjoner om at Ashley prøver å selge nå før sommeren, og at de derfor ikke ansetter en ny manager. MA har blitt nektet å kjøpe flere andeler i Rangers pga sine investeringer i NUFC.

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/11330409/Alan-Pardew-left-Newcastle-as-Mike-Ashley-is-about-to-sell-club-suggests-Alan-Shearer.html

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Noe som ikke ville vært dumt, men jeg tviler på at det skjer. Jeg tviler også på at Carver vil greie å unngå nedrykk.

Jepp. Carver blir å dra oss ned i sumpa, forferdelig fyr.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det eneste jeg aksepterer ved å vente til sommeren, er at vi NÅ i januar sikrer oss en kontrakt og underskrift fra eventuelt Boer/Galtier/Tuchel. Ellers blir det bare et sjansespill, og Remi Garde kan plutselig finne seg en annen klubb. Om det er uaktuelt med en avtale i januar, så ser jeg at klubben ikke er dum nok til å la en type som Garde gå.

 

Luke Edwards meldte i kveld at Garde vil ha jobben, og da blir jeg ekstra provosert om vi sitter igjen med Carver eller Steve Bruce i august.

 

"Garde is pushing hard to be given the job immediately, even though there is a temptation among the Newcastle hierarchy to leave Carver in charge of the team until the end of the season before assessing the situation again."

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Nå må vel Cabella ha spilt seg inn på laget? Banens gigant i mine øyne. Helt latterlig god i første omgang. Jævlig god, og veldig underholdende.

 

 

Anita beviste at han ha noe på et spillende fotballag å gjøre. Newcastles tredje beste spiller i mine øyne. Kun Cabella og Sissoko som var bedre.

 

 

I tillegg må vel snart fittetrynene Carver og Stone snart innse at Dummett ikke er en god back? Han er helt utrolig begrenset og byr på null og niks fremover å banen. Milevis bedre en Williamson på stopperplass, og da burde han vel snat få sjansen der? Haidara eller Santon ville vært førstevalg under de fleste managere i PL, og det er det en grunn til.

 

 

Og jeg gleder meg virkelig til Aarons er tilbake fra skade. Har litt mer å tilby enn Gouffran og Sammy. Ja, Obertan au faktisk.

Endret av Sonny Chiba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...