Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Leste at Tiote va dårlig, ga fra seg ballen (som vanlig). Håper vi kvitter oss med han i januar. Han er bare blitt en utrolig provoserende dårlig spiller.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Sjeldent jeg setter pris på Afrikamesterskapet, men dette skal bli godt.

Carver kalte for øvrig Dummett for Dummy i dag. Nå er han på nivå med Pardew. Jacky, Gouffy, Gabby og Cheicky var jo noen av favorittene.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tidligere Lyon-trener Remi Garde er i følge RMC blant de ønskede av Newcastle som Pardews erstatter. Tror han hadde passet perfekt i Newcastle.

Er de pålitelige forresten?

Lenke til kommentar

Mike Ashley to give Lee Charnley free rein to appoint Newcastle United's next head coach

 

 

Dette er viktig, og jeg håper det stemmer: Ashley skal gi Charnley og Carr det fulle og hele ansvaret med å finne ny hovedtrener. Dette er viktig fordi han da ved å la Carr ta del i det har en mann med fotballfaglig forståelse. Videre er dette viktig fordi vi er helt avhengig av at vi har en manager som jobber godt med Carr og er enige om hvilke spillertyper som skal hentes til klubben. Det har ofte vært skrevet om i medier at Pardew har vært uenig med Carr i hvilke spillere som skal hentes til klubben. Når Carr da har hovedansvaret her sier det seg jo selv at det er en dårlig deal. Derfor er det viktig at Carr er med på ansettelsen av vår neste trener.

 

Spot on.

Lenke til kommentar

Mine ønsker:
Garde > Galtier > Tuchel > Clement > Howe

 

Hoddle og McClaren er jeg egentlig veldig lite keen på. Sånn ellers er det veldig skuffende at de Boer ikke er å den lista, men jeg håper med at det betyr at Ashley ikke er villig til å vente helt til sommeren.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Rémi Garde, the former Lyon coach, Thomas Tuchel, previously in charge of the German club Mainz, and St Etienne’s Christophe Galtier are all under consideration as Newcastle’s longlist is whittled down to a four-man shortlist.

Although Steve McClaren is admired inside St James’ Park it is understood the former England and Middlesbrough coach is committed to remaining at Derby County and feels it would be disloyal to his players to depart in the middle of a promotion push.

While other foreign candidates are also under consideration as the shortlist is finalised, British candidates including Bournemouth’s Eddie Howe, Glenn Hoddle and John Carver appear to have been discounted.

http://www.theguardian.com/football/2015/jan/06/newcastle-united-remi-garde-foreign-manager

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...