Gjest medlem-105082 Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Er så jævlig patetisk at Haidara sitter på benken. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Colback er ei skikkelig ekkel og massiv fitte, men dæven for et mål. 6/6 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Er så jævlig patetisk at Haidara sitter på benken. Jepp, og den eneste grunnen til at han sitter der er fordi Santon har pådratt seg ei ny skade. Flaut av klubben. Ut i fra hva de har vist over de siste sesongene: Haidara > Santon > Dummett. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Litt stats: Pardew: 0 mål i løpet av de første 35 minuttene på 19 fkamper Carver 2 mål i løpet av de første 25 minuttene på 1 kamp Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Ålreit første omgang. Lenge siden sist vi så Newcastle gå ut på banen og styre spillet, dominere og ikke la motstandered gjøre sin greie. Ser ut som et lag som vil score masse mål og gjøre fansen fornøyd. Gledelig. Ingen stor omgang, dog. Mangler det lille ekstra. Synes i tillegg både Riviere og Gouffran har sett bra ut. Riviere ser ut som en spiss som har det meste utenom den sårt etterlengtede selvtilliten. Minner meg om Cisse de to siste sesongene. Gode bevegelser og gode løp, men null selvtillit, og kløner fælte med avslutningene. Gouffran har gjort mer på 45 minutter nå enn i hele 2014, og det er i det minste noe. Til tider sett ålreit ut. Tror Cabella kunne utrettet mye her nå. Håper på et tidlig bytte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Mye som på magisk vis har blitt bedre. Bortsett fra Dummett. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Armstrong før Cabella... Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Carver må ha tatt lærdom av Pardew. God i første, patetisk i andre. Og Armstrong før Cabella. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Ayoze Perez er briljant. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg er forelsket! Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Sissoko, for et beist! Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Så utrolig fortjent! Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Synes vi så noe fresht over Newcastle i første omgang, men Carver er åpenbart av den samme søpla som Pardew. Ikke fullt så usmakelig, men han likefullt usmakelig.Kan noen forklare meg hvorfor Armstrong og Haidara blir foretrukket over Cabella? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Vent litt, skal ta en telefon til min gode venn John og spørre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Mista all respekt for Carver etter at han skjelte ut fansen tidligere i høst. Leste også i går at han mener Newcastle i høst har vært veldig nære den offensive og morsomme fotballstilen vi supportere liker, og slik vi spilte på 90-tallet. Fyren er stokk dum, som Pardew. Og jeg synes ikke Armstrong er noe god, og sitter som et spørsmålstegn hver gang han kommer innpå. Endret 1. januar 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Alnwick er også en helt patetisk dårlig keeper. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Captain Fistpump ute i flere måneder i følge Ryder. Flott vi har Yanga-Mbiwa. Nei, det har vi ikke. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Ganske interessant. Nå er denne fra noen få runder siden og visse spillere har skapt flere sjanser siden den gang (Colback er oppe på 26, mens Cabella er oppe på 24 og Sissoko 23 f.eks), men den gir en grei indikasjon å hvordan ståa er i Newcastle om dagen. Jeg lurer virkelig på hva Cabella har, eller ikke har gjort for å fortjene den behandlingen han har fått i løpet av sin tid i Newcastle. Han har spilt 911 minutter, og til sammenligning har Colback spilt 1688, Sissoko 1605, Dummett 1573, Gouffran 1330, Perez 1052, Sammy 723 og Obertan 302. Hva er det Cabella har gjort galt? Hvorfor i alle dager stater ikke han hver eneste kamp? Alternativene så langt har tross alt vært Gouffran, Sammy og Obertan. Sistnevnte har vært god da han har spilt, men alle disse tre er underlegen Cabella både offensivt og defensivt. Gir faen meg ikke mening. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Ganske forfriskende post match-intervju sammenlignet med Pardew gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå