Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

 

Taktisk – vel her er det vanskelig å forstå seg på Pardew. Jeg har sett de mest fantastiske taktisk gjennomførte kampene under Pardew. Samtidig har jeg sett noe av det mest grufulle taktiske makkverket jeg noen gang har sett. Det finnes et potensiale her.

 

Uenig. Det virker som om mannen har tre forskjellige taktikker han holder seg til, men det virker sjeldent som om han vet når han skal bruke noen av de. Kaster sikkert terning eller noe for å bestemme hvilken han skal bruke i dagens kamp, uten at det er taktikken han burde gått for.

 

 

 

Jeg har faktisk sansen for den arrogante tonen i intervjuer som Pardew har. Jeg synes det er litt kult, og har aldri hatt problemer med den. Jeg skulle dog vært foruten alle unnsyldningene. Men det er kult at noen tør å være litt «cocky», det er forfriskende og gjør meg ingenting.

 

Jeg er også uenig i dette. Det vil si, jeg kan like arroganse, jeg, men det er noe man skal gjøre seg "fortjent" til, og det skal gjøres med litt stil. Det skal være litt klasse over det. Ingenting er dummere enn en arrogant idiot ala Pardew. Pardew er redneckarogant, og det er pinlig. En klovn som tror han er noe han ikke er i nærheten av å være.

 

 

 

Og jeg håpre fremdeles Pardew får sparken. Jadda, Newcastle har vunnet fem kamper på rappen og har til og med spilt en og en halv toppkamp, men det er langt i fra nok. Jo fortere han drar, jo bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Enig. Fem seiere på rad er ikke nok til å glemme 2 år med grufull fotball, arroganse på høyeste nivå, og beskyldninger om at det er betalende supportere som er grunnen til tap. Selv med disse seierne på rad, så har ikke det vært noe festfotball bortsett fra én eller maks to kamper. Igjen er det enkeltprestasjoner i form av Janmaat, Perez og Aarons som har gjort jobben, ikke taktikken til Pardew. Den er like statisk og grå som alltid. Og slik vil det alltid være.

Lenke til kommentar

#NUFC v @QPRFC (4-3-3): Krul; Janmaat, Williamson, Dummett, Haidara; R.Taylor, Sissoko ©, Colback; Cabella, Perez, Ameobi.

 

Newcastle United FC ‏@NUFC 3s4 seconds ago
#NUFC subs v @QPRFC: Elliot, Streete, Anita, Gouffran, Armstrong, Ferreyra, Cisse.

 

 

Haidara, Perez og Sissoko som kaptein. Mmmmmmh! Men ingen Roberts.

Lenke til kommentar

Nok en dårlig kamp. Sissoko er et beist av en MIDTBANEspiller. Tenk at Pardew i to sesonger har sendt det beistet av en midtbanespiller ut på vingen. Skammelig. Banens beste uten konkuranse fra noen som helst.

 

 

Perez imponerer nok en gang. Burde putta, men i 75 minutter er han den eneste Newcastlespillere utpå der som ser ut som en trussel, og han kommer seg til store sjanser til tross for at han for det meste er helt isolert på topp.

 

Synes laget så veldig mye bedre ut etter at Cisse kom inn og Perez droppa litt dypere på banen.

Lenke til kommentar

Desember kan bli en interessant måned for Newcastle:

06.12. - Chelsea
13.12. - Arsenal
17.12. - Tottenham
21.12. - Sunderland
26.12. - Man. United
28.12. - Everton

Skal være fullt mulig og vinne mot Tottenham, Sunderland, Man. Utd og Everton, og innen Newcastle skal møte Tottenham skal Aarons, Colo og Abeid være tilbake au, samt Tiote, men han kan få slite benken til han selges i januar. Men det kan bli en hard måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...