Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Ja, så lenge han holder seg unna venstrebacken. Skal ikke så mye til å være bedre enn Colo og Steven Fistpump heller, så jeg ser han gjerne på midtstopper framover.

Lenke til kommentar

Desember kan bli interessant.

 

Premier League
Newcastle v Chelsea Sat 6 Dec

 

Premier League
Arsenal v Newcastle Sat 13 Dec

 

League Cup - Quarter-Final
Tottenham v Newcastle Tue 16 Dec

 

Premier League
Newcastle v Sunderland Sun 21 Dec

 

Premier League
Man Utd v Newcastle Fri 26 Dec

 

Premier League
Newcastle v Everton Sun 28 Dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva tror dere i dag da? Vi er i medgang, Liverpool i motgang, og hvis Pardew spiller som han pleier er det typisk sånn Liverpool stanger mot. Liverpool er nesten gøyere å slå enn Sunderland, spesielt siden de har så mange fans i Norge. Min stereotypiske oppfatning av Liverpool fans er at all motgang kan skyldes på dommeren...

Lenke til kommentar

Jeg tror det blir tap. Tror ikke Pardew er interessert i å fortsette fremgangen fra andre omganger mot Tottenham og hele kampen mot Man City. Faller tilbake til gamle synder og kjører hoofing fra helvete med Gouffran og Dummett ute på venstresiden, men Fistpump tilbake på stopperplass.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg tror det blir tap. Tror ikke Pardew er interessert i å fortsette fremgangen fra andre omganger mot Tottenham og hele kampen mot Man City. Faller tilbake til gamle synder og kjører hoofing fra helvete med Gouffran og Dummett ute på venstresiden, men Fistpump tilbake på stopperplass.

 

Og Sissoko på høyreving.

Lenke til kommentar

Pardew har nevnt at Sissoko vil få noen sjanser på midten fremover pga. Obertans gode form, men han insisterer på at Sissoko er beste ute til høyre. Det er helt utrolig. Han er den eneste personen i hele verden som ikke ser at Sissoko er en naturlig midtbanespiller, og ikke en ving.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...