Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg jeg flau av det tullet her. Viser ingen interesse for å punktere kampen på 1-2 og gir fra seg all initiativ til Palace og lar de styre kampen, noe som ender med en sein scoring. I tillegg blir Ayoze helt isolert på topp. Aldri en eneste spiller i nærheten. Skikkelig pinlig og skikkelig provoserende. Typisk Pardewdritt, og nå sikra han seg sikkert tre nye år som manager.

 

Riviere og Armstrong var gode i dag.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

In Mbiwa's Serie A debut, he was remarkably effective, showing great pace, positional awareness and offensive acumen, completing 93% of his passes. He's got the size and pace to be a tremendous asset for Roma's defense.

 

Slik kunne det vært i Newcastle også med en kompetent manager i ryggen. Unner MYM alt godt, Roma er en klasseklubb.

 

21312_aaALF9280.JPG

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Han fikk 7,5 på børsen hos whoscored for den første matchen sin, bare målscorer Florenzi fikk bedre. Var vel veldig solid i den andre kampen au, dog litt svakere.

 

God nok for Roma som skal kjempe øverst i Serie A og ute i CL, men ikke god nok for Newcastle som skal kjempe for å unngå nedrykk i PL. Topp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er glad han ble lånt ut. Varmer meg å se smilet tilbake, og at han får såpass tillit fra Garcia allerede de første kampene. Og måtte det bare bli flere utover sesongen.

 

Så håper jeg at det blir skikkelig krise på stopperplassen for Pardew, slik at han må bruke Colback eller Dummett som midtstopper. For han fortjener ikke bedre.

 

Edit: Det er allerede krise, men det kan godt bli enda verre.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...