Muggkaare Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det ser bra ut, men det er fremdeles skummelt å ha såpass mange på laget uten Premier League-erfaring. Satser på at det går bra.... og at vi vinner Premier League. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er helt villt at vi har fått Tiote, Cabaye, Santon, Ben-Arfa, Obertan, Ba, Marveaux, Abeid og Elliot for ca 25 mill pund. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Passe drøyt, ja. Si hva man vil om Ashley, men mannen kan penger og han vet og få mye for pengene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Latterlig deilige bilder. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Sinnsykt søt. Liker den "uskyldig-småpike"-looken som særlig kommer frem i det bildet med svart kjole. Hadde lett fått smake kjepp. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Noen flere flotte Newcastle-relaterte bilder: Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Sinnsykt søt. Liker den "uskyldig-småpike"-looken som særlig kommer frem i det bildet med svart kjole. Hadde lett fått smake kjepp. Dersom utseendet ditt = avataren din kan du bare drømme. Hasselhoff er no-go for enhver kvinne med respekt for seg selv. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=PJQVlVHsFF8 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ok, jeg må krype til korset. Hasselhoff er en herlig type. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Sinnsykt søt. Liker den "uskyldig-småpike"-looken som særlig kommer frem i det bildet med svart kjole. Hadde lett fått smake kjepp. Dersom utseendet ditt = avataren din kan du bare drømme. Hasselhoff er no-go for enhver kvinne med respekt for seg selv. Jeg foretrekker dessuten de med lav eller ikke-eksisterende selvrespekt, så "no problem", som min polske håndverker ville sagt! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Men drit nå i hassel hoff i denne tråden da, han er helt sikkert ikke Newcastle fan heller. Styret svarer fansen med de 15 spørsmålene som ble sendt inn. Fyldig og bra svar her. http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/09/10/newcastle-united-board-answer-your-questions-72703-29396067/ Ikke uaktuelt med salg av klubben med andre ord hvis 'rikig' bud kommer inn på en 5 år sesong forpliktelse. Ikke feil at en av asias rikeste er interessert i takover som i Mars i år gikk rykter om. Familien er i tillegg oppriktige fans. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Og Santon ute i minst 4 uker, tror jeg. Uuuuugh! Så jævlig surt! Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hva tror dere om kampen idag da? Håper det blir samme stillinga som det vart i første kamp på AV ifjor Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Baah, Newcastle hadde faktisk fortjent 3 poeng idag, Cabaye er en herlig spiller, blir spennende og se han fremover, får vi Ben arfa snart tilbake og, Og når Santon blir frisk da har vi ett ganske godt lag så spiller vi 4-5-1 Best som spiss, hehe Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Cabaye er tidenes kjekkas, og jeg leste at han herjet vilt og hemningsløst. Umulig å ikke ville elske med den mannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå