""" Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Mark Douglas @MsiDouglas · 2mHearing #nufc unlikely to sign a MYM replacement. Thinking is he wouldn't have played. With HBA news, it could be a frustrating night... Klovneklubb. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Endelig er Hatem borte fra nitriste møkklubben dere er under pards, beste som skjedde i hele går. Kjøper drakta med Arfarf i tigerstriper 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg tror de fleste er helt enig med deg, meg selv inkludert. Som jeg sa i transfertråden er Hull et langt mer interessant lag enn Newcastle nå, i tillegg til at de har tyrket seg såpass at de burde klatre 3-4 plasse over Newcastle i år. West Ham au. Jeg drømmer om at Pardew får sparken i løpet av sesongen og at både Ben Arfa og Mbiwa får en ny sjanse i Newcastle under en ny, moderne manager som vet å vedsette gode spillere og vil spille god, underholdende og fin fotball. Men det skjer neppe med det første. Jeg tar gjerne et nedrykk om det betyr slutten på Pardew i Newcaste. Skal uansett bli morsomt å se Ben Arfa uke inn og uke ut, og jeg kommer nok til å prioritere Hullkamper fremfor Newcastlekamper denne sesongen. Ben Arfa er verdt det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 http://www.101greatgoals.com/blog/new-hull-city-signing-hatem-ben-arfa-pens-open-letter-to-newcastle-fans/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Newcastle United manager Alan Pardew has two games to save his job at St James' Park http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/newcastle-united-manager-alan-pardew-has-two-games-to-save-his-job-at-st-james-park-9707489.html Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hadde en plan om å gi Pardew en ny sjanse denne sesongen, men 3 kamper inn i ligaen sitter jeg da altså igjen og håper at vi taper fotballkamper. Uansett sikkert for godt til å være sant. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det ryktes at Siem de Jong er ute i flere måneder. Flere av ryktene sier fire måneder. Heia! Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Rolando Aarons skal ha hatt en jævla god kamp for U20 her om dagen. Han både scorte, assista og skaffet en straffe. Han er generelt den som får mest omtale i FAs referat fra en imponerende offensiv forestilling som endte med 6-0. Hvor lang tid tar det før denne gutten er solgt? Jeg tror han er i Newcastle ut sesongen, før han blir solgt for rundt 9m neste sommer. Han har riktig nasjonalitet for Pardew, men han er bedre offensivt enn defensivt, og det takler ikke Pardew, og Ashley tjener massive summer på gutten. Hadet. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Tullball. Ny kontrakt på seks år kommer om en måneds tid. Innen neste sesong er han omformet til den tredje reinkarnasjon av Jonas. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Spørs hvor lenge Pards holder ut nå da. Tror ikke Southampton eller Hull blir lette for oss. Hadde vært gøy å se Ben Arfa senke Newcastle på St. James' og at det ble spikeren i kista for Pardew. Men som vi vet så kan ikke HBA spille den kampen... Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Gouffran har blitt så sinnsykt Pardewed. Er ikke til å kjenne igjen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Morsomt å se at sutrekuken Colo driter seg ut på begge målene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Defensivt minner Janmaat meg om Simpson, men det kan jo være noe man lærer av Pardew for alt jeg vet. Rygg, rygg, rygg! Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 In 17 years pre-Pardew we lost 35 games by 3+.We've already lost 20 in 4 years since.Også kommer vel nummer 21 i dag. For en manager som er så ekstremt oppsatt på å hindre motstanderen å score mål er det temmelig patetiske stats. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Apparently, John Carver came over to a section of Newcastle fans who were singing anti-Pardew songs and had Pardew Out banners and told them all to "come down to the training ground so he could knock them out", and called them a bunch of "fucking cunts". Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 For en kovn. Burde sendes til helvete ut av klubben sammen med Pardew. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Bobby Robson hadde snudd seg i graven... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå