Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror de fleste er helt enig med deg, meg selv inkludert. Som jeg sa i transfertråden er Hull et langt mer interessant lag enn Newcastle nå, i tillegg til at de har tyrket seg såpass at de burde klatre 3-4 plasse over Newcastle i år. West Ham au. Jeg drømmer om at Pardew får sparken i løpet av sesongen og at både Ben Arfa og Mbiwa får en ny sjanse i Newcastle under en ny, moderne manager som vet å vedsette gode spillere og vil spille god, underholdende og fin fotball. Men det skjer neppe med det første. Jeg tar gjerne et nedrykk om det betyr slutten på Pardew i Newcaste.

 

Skal uansett bli morsomt å se Ben Arfa uke inn og uke ut, og jeg kommer nok til å prioritere Hullkamper fremfor Newcastlekamper denne sesongen. Ben Arfa er verdt det.

Lenke til kommentar

Rolando Aarons skal ha hatt en jævla god kamp for U20 her om dagen. Han både scorte, assista og skaffet en straffe. Han er generelt den som får mest omtale i FAs referat fra en imponerende offensiv forestilling som endte med 6-0.

 

Hvor lang tid tar det før denne gutten er solgt? Jeg tror han er i Newcastle ut sesongen, før han blir solgt for rundt 9m neste sommer. Han har riktig nasjonalitet for Pardew, men han er bedre offensivt enn defensivt, og det takler ikke Pardew, og Ashley tjener massive summer på gutten. Hadet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...