Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Newcastle United (4-2-3-1): Tim Krul ; Daryl Janmaat , Steven Taylor , Fabricio Coloccini ©, Massadio Haidara ; Moussa Sissoko , Mehdi Abeid ; Gabriel Obertan , Siem de Jong , Rolando Aarons ; Emmanuel Riviere

Substitutes: Rob Elliot , Paul Dummett , Vurnon Anita , Remy Cabella , Yoan Gouffran , Ayoze Perez , Facundo Ferreyra

 

 

Obertan. Herre.Jesus.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kanskje, men ser allerede at denne sesongen blir grusom uansett. Fikk inntrykk av at vi var elendige foran mål i dag også, selv mot et lag som Gillingham og nesten toppet lag. Er bare én person jeg legger skylden på i det tilfellet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har faktisk en følelse på meg at dette er sesongen hvor han kan få fyken. Ashley har brukt penger og Pardew må levere. Douglas skrev også for et par uker tilbake at Pardew for første gang som manager i Newcastle, er under press fra styret. Så om vi fortsetter slik vi gjør nå med å ikke score mål og generelt er helt elendige, så kanskje jeg får et drastisk lavere blodtrykk i løpet av høsten.

Lenke til kommentar

Hatem Ben Arfa has told his team-mates he does not want to leave Newcastle United.

 

The Chronicle understands the French playmaker is content to fight for his place at United.

 

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/hatem-ben-arfa-no-intention-7674612

 

 

Om Ben Arfa ikke plutselig skulle forsvinne i løpet av de neste dagene ser jeg for meg at Ben Arfa blir Pardews redningsmann i år. Når skadene og suspensjonene kommer og Newcastle sliter med og både score og ta poeng, blir han nødt til å bruke Ben Arfa igjen, på samme måte som han sendte Marveaux over til reservene når ting gikk bra, men hentet han så fort skadene kom og Newcastle slet, for så å sende han over til reservene igjen også hente han tilbake osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...