Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Manchester Evening News skriver at vi er interessert i Micah Richards, og å kvitte oss med Steven Taylor i samme slengen. Stiller meg positivt til begge delene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NUFC Stats ‏@NUFC_Stats 1m
Another signing tomorrow according to Neil Warnoxk who spoke to Alan Pardew last night, apparently #nufc

Richard Whitlock ‏@whitlock1987 7m
@NUFC_Stats Neil Warnock on BT sport says he spoke to Pardew last night - confident of another signing tomorrow!

 

 

Jeg tviler, men håper det kommer en spiss. Men om det kommer er det nok en erstatter fra Tiote som sikkert er ferdig i klubben.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg forstår du liker Pardew, men ser du ikke at han ikke makter å ha en offensiv plan, og at vi spiller fotball som hører hjemme i 80-tallet? Jeg driter i om vi fikk et poeng, jeg vil se god fotball. Og Pardew er ikke kapabel til noe annet en ren hoofball, som muligens fungerer for West Ham, men ikke våre spillere. Han er taktisk tilbakestående.

Lenke til kommentar

Hva tenker dere etter to spilte kamper? Det er tidlig å avsi noen dom, men her er noen tanker. Første kampen synes jeg var grei. Tape 0-2 mot City er ikke krise i det hele tatt, den kampen kunne endt 1-1 med litt mer presisjon / flaks. Sissoko og Cabella imponerte meg veldig i kampen der, og synes Ayoze var frisk da han kom inn.

 

Den andre kampen er langt verre. Det er en kamp hvor vi skaper tilnærmet null. Mye av banespillet tilhører oss, men vi greier ikke komme oss til de virkelig store sjansene. Jeg er egentlig ikke spesielt imponert over Riviere, og i denne kampen ble jeg også ganske frustrert over Cabella.

 

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar

Riviere, Cabella og Janmaat er de eneste som faktisk ser interessert ut, spør du meg. De tre går på løp, beveger seg rundt ballfører og skaper rom for andre spillere. Resten står helt stille eller løper som noen hodeløse kyllinger bak ballfører, og tilfører ingenting offensivt. Ok, Sissoko er frempå nå og da, men det er det.

 

Både Cabella og Janmaat kom seg til gode innleggsposisjoner flere ganger, men gang på gang var det kun Riviere og fem motspillere som var inne i boksen. Riviere byr på god løp og smarte bevegelser, spesielt inne i boksen, men når han gang på gang på gang har to-tre mann på seg og innleggene er for dårlige så blir det vanskelig.

 

I tillegg spiller laget med to defensive midtbanespillere, og en venstreside helt blottet for offensive kvaliteter, noe som ikke gjør det lettere for de andre offensive spillerne.

 

 

Ben Arfa ville tilført det laget her så ekstremt mye nå. Ben Arfa på den ene siden og Cabella på den andre, og Newcastle er plutselig et uforutsigbart lag igjen, hvor ting kan skje på begge sider og motstanderen må passe godt på på begge sider. Uten Ben Arfa blir ting så utrolig forutsigbart da motstanderen fint kan dra en ekstra mann over mot høyresiden til Newcastle, for venstresiden får ikke til noe offensivt uansett.

Lenke til kommentar

Ja, det tror jeg kan bli bra, og forhåpentligvis byr han på mer bevegelse fremover på banen. Ayoze virker også frisk og spennende. Synd vi må slite med Anita/Tiote - Colbak på midten fremover. Kunne tenkt meg å se Abeid faktisk. Ikke at jeg tror han er god nok i det lange løp, men han er en langt bedre offensiv spiller enn de tre andre og kan score, assistere og styre spillet litt fra midten. Han tilbyr noe helt annet enn de tre andre, noe laget sårt trenger selv om det helst skulle vært noen som lå litt nærmere Cabaye i kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...