Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

 

Bra for Mapou. Han har ingen framtid her under Pardew. Beste som kan skje nå er at Pardew får sparken i løpet av sesongen, og at MYM dermed kommer tilbake til klubben under ny manager og opparbeidet selvtillit.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Fikk inntrykk av at Haidara hadde en jævlig god kamp.

 

Hvorfor spiller ikke Iron Mike forresten? Jeg vil ikke se Saylor som førstevalg i det hele tatt.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

I stedet for å gi unge, lovende midtstoppere som Streete eller Mbabu sjansen til å vise hva de kan i kveld, så starter Pardew heller med Dummett som midtstopper. Wtf?

 

Edit: Og midtstopper Satka på høyreback ...

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

 

Åja, så hvorfor fungerer det for absolutt alle andre som har striper i PL? Han fyren der jobber i klubben, så jævlig provoserende at de er såpass trangsynte ettersom bortimot alle hater firkanten på ryggen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kamp mot Málaga klokken 15:30 i dag. Sendes på TV, så jeg blir å benke meg ned med et par øl og stream. Håper vi får se Cabella og Janmaat i aksjon.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Taylor er like dårlig som vanlig. Herregud at han er førstevalg ved siden av Colo. Latterlig at begge to er førstevalg. Colo er like dårlig som i forrige sesong. Flaut å se på, patetisk at han er kaptein. Dette er helt jævlig å se på.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ingen skudd på mål i første omgang, tre baklengs. Absolutt ingenting er forandret fra forrige sesong. Jævla fuckings Pardew. Dette blir en lang sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...