""" Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 de Jong med nok et mål, og Rivere med en assist etter en massiv keepertabbe. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Og der putta Rivere. Newcastle har spilt mer fotball etter bakken i løpet av disse 26 minuttene enn de har gjort til sammen på de to siste sesongene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Morsomt med Mbiwa-mål, selv i treningskamper mot svakere motstand. Flott mål. Kudos til Pardew for å ville holde ballen i laget og spille etter bakken. Betydningsløs treningskamp mot et dårlig lag, men det er da i det minste positivt. Jeg håper, men tviler, på at dette er en indikasjon på hvordan Newcastle vil fremstå i 14-15 sesongen.Haidara > Santon > Dummett. Haidara tilfører så utrolig mye mer offensivt enn de to andre. Langt mer leken i spillestilen, og innleggene kommer ofte i det løpene kommer, i motsetning til de to siste andre som venter til løpene er stoppet før de slår et innlegg. Endret 22. juli 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Enig. Om Haidara ikke blir fast inventar på venstreback ved sesongstart, så er det jævlig provoserende og bortkastet av en god spiller. Kan ikke fatte og begripe om Dummett blir førstevalg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Om Haidara ikke er tiltenkt rollen som førstevalg på venstrebaken burde han lånes ut. Der putta Armstrong, i en omgang som har vært katastofalt kjedelig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Ryktes om en ny signering i dag. Holder ikke pusten akkurat, men vi kan jo håpe på en godsak. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Åh? Leser for øvrig at Marveaux er sendt ut på lån. Godt for han, og måtte Pardew brenne for behandlingen av enkelte spillere. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Hørte at vi vil låne Gnabry fra Asenal... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Faen som jeg hater Puma. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Hahaha, tenk at det går an og fucke opp sorte og hvite striper hvert eneste år. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Høydepunktene fra dagens kamp: http://www.footytube.com/video/sydney-newcastle-united-jul22-285922?ref=tchan_ov_vidgrid Målet til Armstrong var bra saker. Flott forarbeid av de to gutta. Håper forresten at Perez, Armstrong, Aarons, Satka og Campbell blir sendt ut på lån før sesongstart. Flere av disse burde ha god mulighet til å spille seg inn på et lag i Championship. Da tenker jeg spesielt på Perez, Armstrong og Aarons, som alle viste seg frem på en veldig god måte i dag. Greit nok at det var amatørlaget Sydney FC, men uansett a. Haidara burde også sendes ut på lån om han ikke er tiltenkt en rolle i XIen til Newcastle. Den nye drakta er blant det verste jeg har sett av Newcastledrakter. Dritstygg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg likte at Rivere ga ballen til de Jong når sistnevnte scoret. Alt for mange spisser som absolutt skal prøve å score selv på slike sjanser istedenfor å gi muligheten til en som har større sjanse. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Marveaux har joina Guingamp på lån, (visstnok) med opsjon på kjøp. Blææh! Håper han gjør det dritbra! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Masse rykter om at den nye signeringen er Mauricio Isla. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Ser han kan spille både høyreback og høyreving, så da regner jeg med klubben ser på han som en ving ettersom Janmaat allerede er hentet? Ser ikke for meg at Ashley henter to høyrebacker til £6m+ hver. Transfermarkt har hovedposisjon som høyreving. Hvor har han spilt i Juventus? Endret 22. juli 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Han er vel en Ryan Taylor-type, sånn at han kan spille både her og der? Regner med at det er poenget isåfall. Jubler ikke før jeg ser det offisielt ihvertfall, altfor mange falske rykter ute og går. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Nei, ser ut til at det er tull. Greit nok, jeg vil gjerne at vi bruker en del penger på en skikkelig god spiss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå