Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Jeg mener personlig klubben gjorde en kjempetabbe når de ikke byttet ut Pardew med Rene Girard når han var ledig på markedet i fjor sommer. Vi hadde nettopp hentet en koloni med franskemenn, hvor så og si alle har blitt trent av Girard på det franske U-21 landslaget. Girard fikk også det beste ut av MYM som midtstopper i hans tid i Montpellier. Nå sitter vi med lærling nummer 2 i Remy Cabella, som også har blitt formet til den han er av Girard gjennom fem år.

 

Dessverre ødelegger Pardew en del av gleden under signering som dette.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

 

Fuckings Dummett.

 

Greit at noen fra akademiet får sjansen, kjipt den ikke vises noen steder.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Visstnok bilde av de nye hjemmedraktene. Herrejesus Puma suger, hvordan i helvete går det an å drite seg ut med sorte og hvite striper tredje året på rad? Faen det verste jeg har sett.

 

nufcfans_newcastle_united_new_home_shirt

Lenke til kommentar

Jeg sitter ikke på mye info om Rivere, men for hver eneste ting jeg leser om han blir jeg mindre og mindre keen på'n, og jeg var ikke positiv til å starte med. Og jo mer jeg leser om han, jo mer fremstår han som en ren erstatter for Shola. En spiss som kan putte 6-7 mål i løpet av 30 kamper på en god sesong i PL. Men jeg håper han overrasker stort.

 

Tor-Kristian Karlsen @karlsentk · 51 min
Very much looking forward to seeing Cabella in the PL, quality player. Though slightly surprised Newcastle are set to sign Rivière as well

Tor-Kristian Karlsen @karlsentk · 51 min
Rivière is powerful and quick, but never struck me a likely target for a club aiming to finish top half. Hope he proves me wrong

 

 

 

66894_ori_emmanuel_riviere.jpg

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Spennende. Dømmer ikke han før jeg får sett han spille, mulig han slår til. Men jeg håper fortsatt vi henter en klassespiss i tillegg som man vet er god nok.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...