Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

 

Newcastle were locked in an extraordinary row with Jack Colback’s representatives before his £50,000-a-week move to St James’ Park.

 

Mirror Sport understands confirmation of the 24-year-old’s free-agent defection from arch-rivals Sunderland was held up for over two weeks - because he staged a u-turn and asked to be allowed to go to West Ham instead.

 

The Magpies and Hammers had been in a straight fight for Colback’s services when it became clear that he was ready to quit the Stadium of Light.

 

It appeared the battle had been won when Colback initially chose a move to his native Tyneside.

 

It is understood, however, that the Toon were left stunned after being told the player had had an overnight change of heart - possibly sparked by concerns over the reaction on Wearside - and now wanted to move to the Upton Park club.

 

A remarkable week of wrangling then ensued in which Colback’s representatives allegedly tried to backtrack - only to be told by Newcastle that they had already reached agreement and the club were not willing to go back on it.

 

At one stage, they did offer to actually SELL Colback to West Ham for £5million.

 

It was when the Hammers declined the audacious move that the player’s move to Newcastle was confirmed.

 

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-west-hams-bizarre-transfer-3672136

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"@Futbol_Agent_: EXCLUSIVE: Newcastle will announce a signing on Monday. Just been informed on this. #Confirmed #NUFC"

 

“@Futbol_Agent_: “@WilsonL9: #askfutbolagent what's the crack with Newcastle regarding transfers? Close to signing anyone?”

 

Signing Monday”

 

“@Futbol_Agent_: “@Michael98Thorpe: @Futbol_Agent_ who is the signing newcastle will confirm on monday? #askfutbolagent”

 

Hearing Cabella or Grenier”

 

 

 

Newcastle United could turn to Pierre-Emerick Aubameyang

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-could-turn-pierre-emerick-7267808

 

 

Cabella/Genier og Aubameyang hadde vært helt rått. Men som vanlig ta jeg dette med en stor klype salt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Får se om de byr det spillerne er verdt, eller om de fortsetter den patetiske budrunden flere millioner under prisen.

 

Selv om jeg er på ferie, så noterte jeg at BONY scorte for Elfenbenskysten i går med en nydelig heading. Jeg kommer til å nevne slikt i evig tid som en forbannelse på at klubben er inkompetent.

 

Edit: Klarer ikke Newcastle å punge ut 8m euro for Auybameyang, så er de jammen meg patetiske.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Haha, ja. Den er utrolig nok spot on. Det er så lite som kreves av Newcastle, allikevel feiler de massivt på det meste. Er så utolig pinlig.

 

Og når vi er inne på det der:

 

Newcastle have been quoted £10million but Lasogga is ready to push for the move and they hope that will help drive down the price to around £7.5m.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...