Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Stiller meg meget negativ til Colback, som ikke er noe annet enn en middelmådig britisk spiller som Pardew blir å favorisere framfor Anita. På toppen av det hele er han en ufyselig drittunge oppvokst med Newcastle i blodet, og likevel oppfører seg som det der i et derby. Nei takk, dette er jeg lite fornøyd med.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja. Tipper han blir som Bigirimana. Får litt spilletid, presterer godt og får selvtillit, og deretter satt på U-21 laget resten av sin Newcastlekarriere.

Dessuten ser han ikke ut som han er 195 cm høy og kan ta i mot hoofballer, så Pardew vet ikke hvordan han skal brukes.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

21 år, Gud forby å la han spille med førstelaget. Først må vi ødelegge han slik vi har gjort med alle andre talenter som er i klubben, deretter spille han på førstelaget og klage på at han ikke er britisk og god nok.

Lenke til kommentar

Cabaye mener Ben Arfa er (en av) de mest begavede fotballspillerne han noensinne har spilt med, og vi kan vel konstatere at han ikke bare har trent ball med søppel. Jada, han er lat i backcheckinga men er det virkelig bare jeg som ser hvor hinsides god han er og kan bli i rette omgivelser. Snakk om å waste talent. Hadde vært min drømmeovergang til oss og vi hadde sikkert fått han bortimot gratis.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tror bortimot alle Newcastlesupportere vil se Ben Arfa få spille fast på laget. Jeg driter i om han ikke jobber tilbake like mye som Gouffran, for strengt tatt trenger ikke 11 mann å jobbe defensivt hele tiden. Men i Pardew sine øyne må de det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

For noe forbanna dritt. Verste av alt er at han kommer til å være "erstatteren" til Cabaye. Fyren når jo ikke Cab til lilletåa engang. "Vi skal handle oss ferdig før VM" hørte jeg de sa også, forbanna piss.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Perfekt midtbane til Pardew. Helst ønsker han en middelmådig, britisk ving også. Får se om han er så heldig. Cabella/Grenier/Siem er det bare å glemme, Colback er den eneste midtbanespilleren som kommer inn. Faen for noe dritt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Sunderland sin Twitter.

https://twitter.com/SAFCofficial/status/476077900471730176

Colback sitt intervju på nufc.co.uk:

"To come to the team I supported as a boy, my hometown team, will be really special for me.

"It was an opportunity I couldn't let slip. If you asked fans around the world the one thing they'd like to do before they die, it would be to play for the team they support and I've got the chance to do that."

Løgn. Ingen som hadde vært supporter for Newcastle hadde oppført seg sånn der i derbykamper, selv om de spiller for Mackems. Høres ut som en type for Pardew.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...