Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Loic: “There are people who give their opinion, and everyone is free to think what they want, but this is not my opinion (he is more defensive).
“I was frustrated because the coach (Alan Pardew) asked me to stay back, while in the France team the coach tells me to stay high (up the pitch).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

 

Ser jaggu ut som klubben er ute etter å bli kvitt MYM. Patetiske faen. Skal vi spille med klovnen Saylor hele neste sesong eller? Herregud.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jeg er helt for å prøve og få spillere til litt mindre enn hva klubben verdsetter de til, men dette er så jævelig latterlig. Pinlig å by £6.5m for en spiller som Cabella. Regner med at de øker budet til £8m, og når sommeren kommer og ingen har kommet inn får vi høre alt om hvor hardt kubben prøvde, men at klubben rett og slett ikke er hverken stor nok eller har penger nok til å sloss med klubber som Stoke, Southampton og Everton.

 

 

Og det er enda latterligere å prøve å kvitte seg med klubbens desidert beste stopper. Fjorårets desidert beste stopperpar i Newcastle var Williamson og Mbiwa til tross for få kamper sammen på midten, allikevel blir han sent til benken så fort muligheten byr seg. Han er nok for god for Pardew som ikke skjønner hvordan han skal bukes. Mannen har jo tross alt god teknikk, god fotballforståelse, fart, er god på hodet og har god posisjonsevne. Blir for mye å takle for Pardew. Ender vel opp med en begrensa, middelmådig stopper med "riktig" nasjonalitet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Amen. Om Cabella kommer, så blir han nok brukt som dyptliggende midtbanespiller uansett, når han egentlig passer best som offensiv midtbane eller som nummer 10. Så er han ødelagt av Pardew allerede i september. Ikke det at jeg tror Newcastle blir å by i nærheten av det Montpellier vil ha likevel.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jeg tar i mot Siem de Jong med åpen armer, men det betyr nok at det ikke blir noen Cabella, og DET er kjipt, det. Vil heller ha Cabella. Uansett, Pardew vet ikke hvordan han skal bruke noen av disse spillerne. Ut med Pardew, inn med Cabaye!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Siem og Cabella. Cabella kan og er komfortabel med, etter hva jeg vet, å spille høyreving. Siem inn i midten og Cabella på høyrekant.

 

Men nå levde jeg et lite øyeblikk i en fantasiverden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...