HulkHaugen Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Syntes nye borte (tredje?) drakten ser bra ut, sett bort ifra wonga logoen. den er jo inspirert fra 80-tallet, og hvis man ser nærme på stripene, så er det knøtte små bokstaver som skriver NUFC Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 “If you’re going to walk away, then in my view you do not have the make-up to be a manager or a leader of men. If you’re in the middle of a field, surrounded by armies, left right and centre, you can’t just say I’ve had enough now, sorry. It doesn’t work like that." - Pardew Pardew. Leader of men. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Faen så fete greier at jeg nesten forventer at vi skal tape mot Cardiff. Sier litt om hvordan det går med Newcastle om dagen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Det er helt utrolig at Pardew gir Shola sjansen før Armstrong, men det handler vel mest om det faktum at Pardew ikke har noen som helst peilig på hvordan man bruker spillertyper som Armstrong. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Tror aldri gleden blir større den dagen både Shola og Pardew er borte fra klubben. Dummett starter fortsatt foran Haidara, selv om han har prestert like dårlig som Santon siden nyttår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Ben Arfa's tordentale til tross liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Nice pass there, Colo Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Dummett er jaggu meg en dødballkonge, akkurat som Santon var. Herlig! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 SHOLA! Damn! Cardiff er faen meg ræva. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Men er det dere eller Cardiff sine supportere som drar (angivelvis) etter 60min? Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Og da har Cardiff tatt over. Forferdelig forsvasspill, og midtbanetoeren med Anita og Tiote fungerer fremdeles ikke veldig godt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Ta det med en klype salt; men sies på twitter at Ben Arfa skal være med å gå ut av stadion etter 69 min. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Ben Arfa's in the crowd, he got a standing ovation from people around him. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Haidara på for Dummet gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå