Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hører rykter på twitter at Pardew er første Newcastle manager som har tapt 5 på rad i Premier Leauge.

Dette må vel bety kroken på døren for han som Newcastle sjef?!

 

Herregud, mannen er helt ubrukelig!

Tror du Ashley bryr seg?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Håper Stoke og Crystal Palace går forbi oss på tabellen ved sesongslutt. Kravet fra Ashley var minimum 10. plass, om de går forbi faller vi på ellevte. Da først tror jeg det kan hende at Ashley får nok.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvordan var kampen da? Helræva? Jeg og Sexy Mann har vært på festival, så hadde ikke mulighet til å se kampen.

Bedre, men null kreativitet som vanlig, dritkjedelig å se på, og Newcastle hadde ingen store målsjanser bortsett fra en snublende Shola som på magisk vis fikk ballen i mål. En formasjon kastet ut fra siste side i trenerboka uten noe som helst plan. Swansea virket farlige i etthvert angrep, Bony var uheldig med å ikke få hattrick. Rett og slett en dørgende kjedelig kamp med Bony som lyspunkt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Mirror og Daily Mail mener vi ser på Pulis og Sherwood som eventuelle erstattere for Pardew i sommer. Heldigvis er dette useriøse aviser, men det får meg til å ønske at Graham Carr får ansvaret til å finne potensielle managere - skreddersydd til våre spillere. Ren ønsketenkning, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...