Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Med mindre han sier at han er en talentløs manager som ødelegger selvtilliten til spillerne og har null peiling på taktikk, så vet han nok ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ekstremt vanskelig å engasjere seg med Pardew som manager. Sliter veldig med å legge av 2 timer for å se på et traust, defensivt og enormt kjedelig fotballag, og spesielt når jeg forpester Pardew sitt tryne til de usunne at det går utover blodtrykket. Alt jeg forlanger er en ordentlig innsats, offensiv fin fotball som er underholdende å se på - til og med om man taper kamper. Med Pardew får man bare tapene, han er altfor forutsigbar, kjedelig, defensiv (som man bare må le av) og har enorme problemer med å engasjere spillerne. Jeg tror han har mistet garderoben for lengst, og den som har holdt spillergruppa sammen det siste året er Cabaye. Nå som han er borte så er det ingen som spiller for Pardew. Coloccini er ferdig som kaptein og viser ingen engasjement på gressmatta mer, spillere som Ben Arfa og MYM får ikke spilletid og må ta på seg skylda for ethvert tap. De har blitt ødelagt og brutt ned til spillere som ikke har troa på seg selv i det hele tatt.

Når Sir Bobby var manager og vi tapte kamper, så var jeg sjeldent i slik humør jeg er i nå med Pardew. For da ga laget 100 % absolutt hele tiden, samme gjorde Sir Bobby. Han var en gentleman som aldri løy til fansen etter hver forbanna fotballkamp eller behandlet spillere som dritt. Jeg hater Pardew. Faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...