Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Nå kan det være gamle, undertrykte minner, men jeg synes vi spilte bedre fotball når vi rykket ned. Fy faen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Nei, det vet han ikke. For en idiot. Skjønner absolutt ingenting. Endret 6. april 2014 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Med mindre han sier at han er en talentløs manager som ødelegger selvtilliten til spillerne og har null peiling på taktikk, så vet han nok ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Lee Charnley Appointed Managing Director "The Club has never been in such a stable and healthy financial position, which gives us the best possible platform from which to grow." Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Ja, vi får se på det til sommeren. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Og så lenge Pardew er manager, så ser jeg ikke fram til en ny sesong uansett hvem vi måtte hente. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Vi henter sikkert middelmådige og billige erstatninger for spillerne som forlater klubben til sommeren. Pardew er jeg så lei at jeg snart henter repet og henger meg selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 James Tomkins. Bare vent og se. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Jeg klarer ikke å engasjere meg nå som Pardew er manager. Høres kanskje ut som en medgangssupporter, men er ikke det. Det har kun med han å gjøre, ikke resultatene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Ekstremt vanskelig å engasjere seg med Pardew som manager. Sliter veldig med å legge av 2 timer for å se på et traust, defensivt og enormt kjedelig fotballag, og spesielt når jeg forpester Pardew sitt tryne til de usunne at det går utover blodtrykket. Alt jeg forlanger er en ordentlig innsats, offensiv fin fotball som er underholdende å se på - til og med om man taper kamper. Med Pardew får man bare tapene, han er altfor forutsigbar, kjedelig, defensiv (som man bare må le av) og har enorme problemer med å engasjere spillerne. Jeg tror han har mistet garderoben for lengst, og den som har holdt spillergruppa sammen det siste året er Cabaye. Nå som han er borte så er det ingen som spiller for Pardew. Coloccini er ferdig som kaptein og viser ingen engasjement på gressmatta mer, spillere som Ben Arfa og MYM får ikke spilletid og må ta på seg skylda for ethvert tap. De har blitt ødelagt og brutt ned til spillere som ikke har troa på seg selv i det hele tatt. Når Sir Bobby var manager og vi tapte kamper, så var jeg sjeldent i slik humør jeg er i nå med Pardew. For da ga laget 100 % absolutt hele tiden, samme gjorde Sir Bobby. Han var en gentleman som aldri løy til fansen etter hver forbanna fotballkamp eller behandlet spillere som dritt. Jeg hater Pardew. Faen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. april 2014 Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 Alan Pardew says injuries to blame for Newcastle United's poor form Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. april 2014 Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 Shepherd refuses to rule out a return to Newcastle United http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/freddy-shepherd-refuses-rule-out-6938101 Tror jaggu jeg hadde ønsket Shepherd velkommen tilbake til tross for hvordan han styrte klubben før Ashley. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 (endret) 20 år gammel spiss fra Spania. Edit: Vet ikke hvorfor jeg gidder. Endret 10. april 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Krul tilbake i trening. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Ser for meg at Newcastle linkes med masse spennende spillere fremover, og at Ashley byr på et lass av de. Men hvert eneste bud er 5 +/- mp for lite. Ender opp med et par dyre middelmådigheter med rett nasjonalitet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. april 2014 Rapporter Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Hahahahahah, for en forbanna idiot. Endret 12. april 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2014 Rapporter Del Skrevet 12. april 2014 Haha, hva faen? Misunner Sexy Mann som ikke har anledning til å se kampen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. april 2014 Rapporter Del Skrevet 12. april 2014 Det gjør jaggu jeg også. Dette må være den verste lagoppstillingen jeg har sett fra Pardew noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå