Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Bør da ikke være noe vanskelig å oppfatte at en snakker om Newcastle hvis man skriver at United har lagt inn bud på Steffen Iversen i Newcastle-tråden. Endret 16. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Der understreker du jo bare poenget mitt også. Og i innlegget som det hele startet med er det tydelig at det er snakk om Man United, da det står i forbindelse med hvilken klubb Tiotè var linket til. Strek satt for min del. Lite givende diskusjon i utgangspunktet. Endret 16. august 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Jeg syns ikke det var tydelig, men man regner med at folk holder med Man Utd, siden det er så mange som gjør det. Så det er vel pga folks dårlige fantasi () at man bare regner med det er snakk om Manchester når noen skriver United. Men samma. Noen som vet når det evt kommer noe straff på Barton. Leste at klubbene har fram til i morgen med "å svare for seg". Er ikke kjent med hvor lenge FA pleier å behandle sånne saker. Endret 17. august 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Barton kan vel ikke straffes ytterligere, siden han ble tildelt gult kort. Klubbene kan dog straffes med bot for oppførselen til spillerne ("Failure to control own players", som det heter så pent). Tror hvertfall det er bot som er sanksjonen på en slik tiltale. I tillegg så er det jo Song vs Barton-situasjonen. De ble jo merkelig gode venner etter at Gervinho ble utvist... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Haha. En liten forglemmelse fra min side, og vi har to sider med totalt ubrukelig diskusjon 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Barton kan vel ikke straffes ytterligere, siden han ble tildelt gult kort. Klubbene kan dog straffes med bot for oppførselen til spillerne ("Failure to control own players", som det heter så pent). Tror hvertfall det er bot som er sanksjonen på en slik tiltale. I tillegg så er det jo Song vs Barton-situasjonen. De ble jo merkelig gode venner etter at Gervinho ble utvist... Gervinho fikk tre kampers karantene. Blir vel en bot på oss da sikkert. Haha. En liten forglemmelse fra min side, og vi har to sider med totalt ubrukelig diskusjon Hakket mindre ubrukelig en det innlegget fra deg Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Gervinho fikk tre kampers karantene. Blir vel en bot på oss da sikkert. Karantenen er for det røde kortet han ble tildelt. Når man tildeles rødt kort, får man fra 1-X antall kampers utestengelse, avhengig av hvor grov forseelsen er. Slag/usportslig oppførsel er stort sett alltid 3 kamper. Dette har ingenting med tiltalen for "failure to control own players" å gjøre. Haha. En liten forglemmelse fra min side, og vi har to sider med totalt ubrukelig diskusjon Må bare elske fotballforumet Endret 17. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Gervinho fikk tre kampers karantene. Blir vel en bot på oss da sikkert. Karantenen er for det røde kortet han ble tildelt. Når man tildeles rødt kort, får man fra 1-X antall kampers utestengelse, avhengig av hvor grov forseelsen er. Slag/usportslig oppførsel er stort sett alltid 3 kamper. Dette har ingenting med tiltalen for "failure to control own players" å gjøre. Ja, det viste jeg. Var mer for å informere om at han fikk tre kamper Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ah, ok. Kom bare ikke så godt frem siden du siterte innlegget mitt uten å forklare noe mer. Men da er det jo greit! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Barton burde vel ganske klart bli sikta for twitterbruken sin. Babel fikk straff fordi han la ut et køddebilde av Webb, mens Barton kaller Gervinho en cheat. Det burde vel bli plukka opp av FA? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det synes jeg ikke. Det er vel ingen tvil om at Gervinho filmet, mao. er han en juksemaker/"cheat"? Det køddebildet av Webb som Babel la ut derimot er en alvorlig beskyldning mot Webbs karakter/nøytralitet, og har ingen rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har lite å si om Gervinho filmet eller ikke. Er vel Disrepute charge det heter? Hadde Barton referert til at han synes Gervinho i det tilfellet synes at Gervinho prøvde å jukse seg til straffe så tror jeg ikke han kunne ha blitt charged, men når fyren stempler Gervinho som en cheat så er det å snakke ned om Gervinho som person, og ikke en handling. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Noen som vet når det evt kommer noe straff på Barton. Leste at klubbene har fram til i morgen med "å svare for seg". Er ikke kjent med hvor lenge FA pleier å behandle sånne saker. Tar jeg ikke helt feil er det snakk om en bot på £10k for godeste Barton. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=BddTrOgkM-U Satser på reprise av denne i morgen! Men hvem skal goale de tre i stede for Nolan, Ba kanskje? Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Gleder meg som faen! Spennende. Sånn ellers: http://www.youtube.com/watch?v=EGSbVkstpd0 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Lett. 1-0 over Sunderland, lørdag, pommes frittes, cola, biff? Whats not to like? :=D 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ohhh Coloccini You are the love of my life Ohh Coloccini I'll let you fuck my wife Ohh Coloccini I want curly hair tooo OHH COLOCCINI Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Colo er faen meg konge! Mannen er rett og slett perfekt! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 mulig vi får inn Aly Cissokho til uka. Venstre backen som sårt trengs. Dette er førstevalgeog han er stor, sterk og rask. Newcastle har tilbudt Lyon 8mill EURO noe som Lyon skal være villig å akseptere. Nå gjenstår det å se om dette går igjennom. Hadde vært SOOOOOOOOOOFT http://www.footmercato.net/premier-league/transferts/ol-une-offre-de-8-meur-a-venir-pour-cissokho-santon-dans-le-viseur_71701 ashley tenker vel at det ikke er behov for VB nå ?hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå