Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

John Carver om Pardew:

“Every Monday he comes into work having compiled a defensive report on the opposition. That’s his project, working with our video analysts to provide players with the best information."

“This week, for example, he will talk about Manchester City’s angles of attack, their set-pieces, their movement, as well as focussing on individuals. The lads will be made aware of Dzeko’s strengths and weaknesses, the best way to nullify Silva, Milner’s incredible work-rate, everything."

“That takes care of Monday to Thursday. On Friday it’s my turn when we look at ways to get at opponents. Put simply, Alan concentrates on how not to lose and I then find ways to win.”

Pardew om seg selv:

"Put on top my personality - which we all know is a little bit of a winning mentality - and I want to make sure we want to win."

Pardew om seg selv og Mike Ashley:

"I don't think he likes tactics where teams set out to defend deep and look to nick something, it's not the way he is. It's not his style and it's certainly not my style.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

@paddypower Newcastle trailing Southampton, Pardew still banned from the touchline, sends instructions to his players via satellite orbiting his own ego.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Mange som argumenterer med å spørre om hvem som vil ta jobben under Ashley-regimet og sirkuset, men ærlig talt, dette er Newcastle. Folk kan si hva de vil, men at det er en klubb som kan friste managere er det ingen tvil om. Problemet er dog hva Ashley selv er villig til og om han går for det beste valget - eller det rimeligste.

 

Hvem som kan ta over for Pardew? Laudrup.

 

Hvem som helst...

Lenke til kommentar

Jeg hadde gjerne tatt Moyes over Pardew. Ingen drømmemanager, men han er ikke fult så uspiselig som Pardew, og han er utvilsomt en bedre manager.

 

Laudrup er helt klart et spennende valg. Han har hatt litt problemer i klubbene han har vært manager, men mannen står for en veldig attraktiv fotball. Jeg ser heller et middelmådig lag under Laudrup enn Pardew. 12. plass med underholdende fotball > 9. plass med drittfotball.

 

Ellers er nok René Girard drømmemanageren per nå, av managere Newcastle muligens har sjansen på. Men det toget gikk for lenge siden.

 

Neil Lennon kanskje? Skulle tro at det kunne friste med noe nytt snart. En liten utfordring hadde han sikkert satt pris på.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ellers er nok René Girard drømmemanageren per nå, av managere Newcastle muligens har sjansen på. Men det toget gikk for lenge siden.

 

Enig. Hadde en gyllen sjanse til å hente han i fjor sommer når han var uten kontrakt og ønsket seg til England. Nå ser jeg ingen mulighet til at det skjer, spesielt ikke når han har fått Lille på rett spor og ligger an til å få de til Champions League.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

De resterende kampene igjen:

 

Manchester United (H)

Stoke (B)

Swansea (H)

Arsenal (B)

Cardiff (H)

Liverpool (B)

 

Ser for meg at vi får muligens 3 poeng ut fra de kampene, og det er mot Cardiff. Det er faktisk en reell sjanse for at Stoke tar oss igjen på tabellen siden de bare ligger 6 poeng bak. Hva tror dere?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Du er en vågal mann! Kampen jeg gruer meg mest til er Swansea, for det er et lag med fart i og de blir vi som oftest overkjørt av. Samtidig så gleder jeg meg til å se Bony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...