Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Haidara er den eneste som tør å angripe på kanten og utforde mann, provoserende dårlig av de andre som spiller ballen tilbake til midtstopperne 9 av 10 ganger.

Lenke til kommentar

Stryk på samtlige unntatt Elliot.

Yanga ut, Gosling inn, Anita ned på backen, takk. Kunne tenkt meg Ben Arfa inn sentralt au, så kanskje han kan motta ballen på motstanders banehalvdel til den forandring, og bruke tiden sin på noe annet enn å forsvare. Men kjenner jeg Pardew rett går Ben Arfa av til fordel for Shola i pausen.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Yanga ut, Gosling inn, Anita ned på backen, takk. Kunne tenkt meg Ben Arfa inn sentralt au, så kanskje han kan motta ballen på motstanders banehalvdel til den forandring, og bruke tiden sin på noe annet enn å forsvare. Men kjenner jeg Pardew rett går Ben Arfa av til fordel for Shola i pausen.

Hadde vært en god idé om Pardew hadde hatt vett nok til å, tja, la Bigirimana få bli med i troppen i stedet for to venstrebacker. Dermed kunne Yanga gått ut, Bigi inn og Anita på høyreback.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

1913246_10152362158220701_635295107_o.jp

Om Santon leverer som vanlig på høyreback, så er det fremdeles milevis bedre enn hva Yanga-Mbiwa har gjort denne kampen. Misforstå meg ikke, jeg er stor fan av Yanga-Mbiwa, og er så lei Santon at det første jeg gjorde på FM nå var å selge han, til tross for at han er jævla god der, men slik Yanga-Mbiwa har spilt i dag hadde vært dårlig på tredje nivå her i Norge. Noe av det grusomste jeg har sett. Får vondt inni meg, også på hans vegne.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Mike Ashley spiller CandyCrush på telefonen i stedet for å se kampen. Skjønner det godt, håper han sender en SMS til Lee Charnley samtidig og ber han ordne avskjedsbrev til Pardew.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...