Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Er vel ikke noe seriøs staff, men at spillere fremdeles driver med dette i 2014 er hinsides meg. De vet straffen. Er jo ren idioti.

Når det er sagt er det også idiotisk at en Newcastlespiller ikke kan tippe på Newcastleseier. Jeg ser ikke helt problemet med det. Noen som har noen formening om dette, og hvorfor det er et problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan vel argumentere for at det burde være lov å tippe på egen seier, men de har nok for enkelthets skyld bare forbydd hele greia for å unngå komplikasjoner. Bare min synsing...

EDIT: Ser på neste ukes odds, den er 2,4 på at vi slår Fulham borte. Er ikke det veldig bra egentlig? Det jeg så av Fulham mot Cardiff var begredelig, og vi har vist gode tendenser de siste kampene syntes jeg...

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Blir ikke sur på noen spillere om de drar eller kommer med slike uttalelser. Selvfølgelig vil de spille for en klubb med ambisjoner og en kompetent manager. Så lenge Ashley ikke punger ut for spillere og Pardew er manager, så kommer vi ingen vei.

Lenke til kommentar

Ja, det er typisk Puma med et sort eller hvitt felt bakpå. Adidas har ikke det, f.eks. på West Bromwich sine drakter. Hater Puma, bedriten draktsponsor.

INDEED! I mine 25 år som kjøper av Spursdrakter er det kun én sponsor som virkelig skiller seg ut negativt og det er Puma. Kvaliteten var også elendig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jepp. Har kjøpt én Puma-drakt, og det var første året etter at Adidas-avtalen gikk ut. Kan trygt si det ble mitt første og siste kjøp. Enorme kvalitetsforskjeller. Spesielt på Newcastle sine drakter som har striper, så ser man bl.a. at klubblogoen er på forskjellige plass for hver drakt, noen ganger midt på en sort stripe, og andre ganger 50/50 mellom den sorte og den hvite. Oser ikke akkurat kvalitet. Ser det til og med på de draktene spillerne bruker, som i alle fall bør være av bedre kvalitet enn replicadraktene. Stoffet Puma bruker er også billig og tynt, tåler jo ingen verdens ting før det henger tråder overalt.

Savner Adidas.

Lenke til kommentar

Spesielt på Newcastle sine drakter som har striper, så ser man bl.a. at klubblogoen er på forskjellige plass for hver drakt, noen ganger midt på en sort stripe, og andre ganger 50/50 mellom den sorte og den hvite.

Jepp. Dette er sinnsykt provoserende. Ser ut som no' billigdritt kjøpt på gata i Kina til toogtyve kroner. Det er så utrolig dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Enig. Var vel i utgangspunktet snakk om at Puma-avtalen skulle vare til 2014, så dette blir i så fall den siste sesongen. Med mindre Ashley har forlenget avtalen i det skjulte, noe jeg tror, siden det ikke er noe mer informasjon om det.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hahaha, minner om første sesongen vår med Puma. Husker at masse folk leverte tilbake draktene pga slike feil som dere nevner. Jeg har en drakt fra den tiden, eneste grunnen er at det var en "special edition" i forkant av 125års jubileet. Eneste drakta jeg har med navn på ryggen og på en måte er jeg glad for at kvaliteten er på linje med kopipapir for da får "King" henge i fred i skapet.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

PhysioRoom.com @physioroom 45m
‪#‎Coloccini‬ will be back to captain a ‪#‎NUFC‬ side that travels to ‪#‎FFC‬ this weekend following his recent leave of absence

PhysioRoom.com @physioroom 1m
‪#‎Remy‬ (calf) & ‪#‎Debuchy‬ (groin) have been ruled out of the trip to #FFC on Saturday, the duo could be out for up to a month #NUFC

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Håper absolutt på den forsvarslinjen. Når Santon spiller på høyreback, så presterer han å gå innover på banen og skyte med venstre i stedet for å legge inn med høyrefoten. Latterlig å se på.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...