Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Var ikke dette ''a must win'' for Alan? Nå er han jo berget for sesongen. :D

Heldigvis! Hvem ønsker vel at dette taktiske geniet skal få sparken? Han er veldig flink til å inkludere alle spillerne og gi de sjanser i kamper og vise hva de er gode for, i mine øyne en av de flinkeste i England på det området.

Lenke til kommentar

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/10670248/Newcastle-United-owner-Mike-Ashley-to-consider-sacking-manager-Alan-Pardew-following-headbutting-incident.html

Newcastle United owner Mike Ashley to consider sacking manager Alan Pardew following headbutting incident Headbutting incident at KC Stadium could lead to Newcastle United manager getting sacked by owner Mike Ashley

Er kanskje en velsignelse?

Kanskje de nå kan komme seg ut av den absurd lange kontrakten hans uten å betale voldsomme summer?

Har sikkert en klausul om "conduct unbecomming" og/eller noe om å bringe klubbens rykte i vanry?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Regner med det er noe slikt i kontrakten, men Ashley bryr seg ikke noe om hva folk synes om klubben eller hvilke rykte klubben måtte pådra seg. Dessuten er han også fornøyd med tabellposisjonen og Pardews innsats. Pardew er en yes-man, og det er alt Ashley vil ha.

Tar jeg feil skal jeg spise potteplanten ved min side.

Lenke til kommentar

Er jo ikke første gang han oppfører seg som en idiot på sidelinjen. Og jo, og gå bort til en spiller på den måten pga. en liten dytt er ganske ille, spør du meg. Mannen er tross alt en manager, ikke en spiller. Er idiotisk nok når spillere gjør sånt, men trenere? Uh... meh.

Lenke til kommentar

Ikke meningen å få deg til å misforstå, rent personlig er jeg enig i at Pardew er en fjott som skulle fått fyken for lengst grunnet idiotisk oppførsel, selv ene daten min som bryr seg nada om fotball mener han ser ut som en idiot der han står, men å gi han fyken og argumentere med at det kun var den hendelsen som førte til det blir tynt sett med "byråkratiske" øyne.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Newcastle har gitt Alan Pardew en advarsel og £100.000 i bot etter dagens hendelse i bortekampen mot Hull. I en uttalelse sier klubben at de med dette setter en strek over episoden, da manageren har lagt seg flat og beklaget seg.

Det var nok for mye å håpe på at han fikk sparken...

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...