Gjest medlem-105082 Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Se på det taktiske geniet som tar all æren for seieren i dag. Fullt fortjent! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 For en mann! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Var ikke dette ''a must win'' for Alan? Nå er han jo berget for sesongen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Fy faen, Iron Mike er så deilig. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Iron Mike var helt sjef i går sammen med Colo. Han er så digg! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Var ikke dette ''a must win'' for Alan? Nå er han jo berget for sesongen. Heldigvis! Hvem ønsker vel at dette taktiske geniet skal få sparken? Han er veldig flink til å inkludere alle spillerne og gi de sjanser i kamper og vise hva de er gode for, i mine øyne en av de flinkeste i England på det området. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Det betyr at han ikke får være med til Hull. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1570090 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 George Caulkins fantastiske reaksjon til Pardew-situasjonen. https://twitter.com/CaulkinTheTimes/status/439814585382875136 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Stakkars Haidara. Sjeldent han har virket såpass nedbrutt etter en seier. Endret 1. mars 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/10670248/Newcastle-United-owner-Mike-Ashley-to-consider-sacking-manager-Alan-Pardew-following-headbutting-incident.html Newcastle United owner Mike Ashley to consider sacking manager Alan Pardew following headbutting incident Headbutting incident at KC Stadium could lead to Newcastle United manager getting sacked by owner Mike Ashley Er kanskje en velsignelse? Kanskje de nå kan komme seg ut av den absurd lange kontrakten hans uten å betale voldsomme summer? Har sikkert en klausul om "conduct unbecomming" og/eller noe om å bringe klubbens rykte i vanry? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 Regner med det er noe slikt i kontrakten, men Ashley bryr seg ikke noe om hva folk synes om klubben eller hvilke rykte klubben måtte pådra seg. Dessuten er han også fornøyd med tabellposisjonen og Pardews innsats. Pardew er en yes-man, og det er alt Ashley vil ha. Tar jeg feil skal jeg spise potteplanten ved min side. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg tror ikke det var alvorlig nok til at han blir sparket. Hadde han tatt i litt tror jeg nok han hadde fått fyken, men ikke pga. dette. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 Hvor enn useriøst dette var av Pardew, er det nesten mer useriøst å gi han fyken ene og alene pga det der. Blir blåst veldig opp, er jo ikke akkurat en ordentlig springksalle, selv om han er en fjott. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 Er jo ikke første gang han oppfører seg som en idiot på sidelinjen. Og jo, og gå bort til en spiller på den måten pga. en liten dytt er ganske ille, spør du meg. Mannen er tross alt en manager, ikke en spiller. Er idiotisk nok når spillere gjør sånt, men trenere? Uh... meh. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Ikke meningen å få deg til å misforstå, rent personlig er jeg enig i at Pardew er en fjott som skulle fått fyken for lengst grunnet idiotisk oppførsel, selv ene daten min som bryr seg nada om fotball mener han ser ut som en idiot der han står, men å gi han fyken og argumentere med at det kun var den hendelsen som førte til det blir tynt sett med "byråkratiske" øyne. Endret 1. mars 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 Shearer om Pardews oppførsel i dag: It's very hard for Pardew to keep his job after this. It's not something you want to promote as the PL. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 Men ting har jo endra seg siden Shearer var aktiv, litt iallefall. Er lett å stå på utsiden å snakke om moral og etikk, men den stygge sannheten er at pengene rår. Håper for all del fyren får sparken og at Newcastle viser baller, men tviler desverre. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Newcastle har gitt Alan Pardew en advarsel og £100.000 i bot etter dagens hendelse i bortekampen mot Hull. I en uttalelse sier klubben at de med dette setter en strek over episoden, da manageren har lagt seg flat og beklaget seg. Det var nok for mye å håpe på at han fikk sparken... Endret 2. mars 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2014 John Carver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå