Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Jeg stiller meg positiv til de Jong. Pardew er veldig flink til å få det beste ut av spillerne, ved og bl.a. spille de i posisjoner hvor de har sine styrker og gi de selvtillit ved å belønne de med spilletid om de presterer på banen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Mark Douglas ‏MsiDouglas

Worrying quotes from Grenier tonight suggesting deal is nearly dead. He's #nufc ONLY Jan target at the moment, as I understand it.

 

Bid placed earlier; player (or those close to him) seemed to suggest he wanted deal. But 10million Euro bid not enough.

 

#nufc now considering whether to table another bid but its all gone quiet. That money might well roll over to the summer, you know...

 

For en patetisk fotballklubb. 10m euro?? Skammelig.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Følger med, er bare ikke så høylytt av meg :p Kanskje Cisse ender opp i Russland. Håper vi ikke taper for mye på han, men ser ikke på det som noe stort tap. Kanskje vi kunne ha lånt han ut.

 

Du vet at FA ikke kommer til å trekke det røde kortet, dessverre. Og vi får ikke inn en erstatter for Cabaye. Desverre....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Om FA ikke trekker det røde kortet på Remy så får han én ekstra straffekarantene, og totalt 4 kamper, ikke tre. Så jeg håper for all del de gjør det.

 

Det som provoserer meg med erstatterjakten til Cabaye er at klubben legger inn et altfor lavt bud, selv om vi fikk hele 20m pund for Cabaye. Lyon vil ha mellom 12-15m pund for Grenier, vi presterer å by 8,5m! Og i tillegg klarer vi å klage på lave bud på Cabaye. Vi er like latterlige som legger inn slike patetiske bud som på Grenier. Hva skal de resterende 12m pund brukes på siden vi legger inn et såpass lavt bud? Ingenting, rett i lomma på Ashley. Om vi er seriøse så treffer vi prisen som Lyon krever.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Remy er suspendert i tre kamper etter at FA avslo søknaden. Bradley Johnson derimot fikk medhold av FA og må ikke stå over noen kamper.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...