Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ben Arfa absent from Newcastle’s flight to Abu Dhabi

by MILES STARFORTH

[email protected]

 

HATEM Ben Arfa hasn’t gone on Newcastle United on their training trip to Abu Dhabi.

The French forward didn’t travel to the Middle East with his team-mates after Saturday’s 3-1 win over West Ham United at Upton Park.

Manager Alan Pardew has taken his team to Abu Dhabi for a week’s warm-weather training.

The club has made no comment on Ben Arfa’s absence from the trip, though the Gazette understands he stayed behind in London with Newcastle’s permission.

 

Jeg legger ikke så veldig mye i det der akkurat nå, men om det ikke er planer om å selge Ben Arfa synes jeg det der er merkelig. Men Pardew kjenner Ben Arfa greit mye bedre enn meg, og det kan godt hende det her er det beste for han osv.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar

Det kan se ut som om Cabaye blir frem til sommeren, og Cabella mer eller mindre er done deal, men at han forblir i Montpellier til sommeren.

 

 

 

Get French Football ‏@GFN_France 41s
Montpellier Chairman Laurent Nicollin now denies a deal with Newcastle for Cabella, the deal he had announced 3 hours previous. #MHSC #NUFC

 

 

 

Heh.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar

Hola, Newcastlesupportere.

 

Bruttern, altså Sexy Mann29 kommer snart nedover på besøk igjen, og vi tenkte å prøve å samles til et lite minitreff om dere har tid og mulighet. Blir på Hamar da, selvsagt, siden det er verdens navle, og øl, fete folk med peiling på fotball samt det å se Newcastle banke mackems høres ut som en ypperlig lørdag, spør du nå meg.

 

Såh, 1. februar, 13:45(?), meg, Sexy Mann29, øl, fotball.

 

Kom!

 

PS: Kjekke menn som f.eks Snurreleif kan også joine for fotball og øl.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Joda, den vises. Den hadde ikke blitt vist av TV2 om den gikk 16:00 som planlagt. Og det i seg selv er jo skammelig. Leste forresten at Newcastle og Sunderland skal nekte å framskynde derbyene neste sesong til tross hva politiet anbefaler, og heller la kampen gå normalt 16:00.

 

Skal ikke se bortifra at jeg kommer en dagstur, Admiralen! Er jo ikke lange togturen. Hulken, hvor hører du hjemme om dagen? Synes alle skal bli med.

Lenke til kommentar

Dette betyr mest sannsynelig at Cabaye blir frem til sommeren, og det er absolutt positivt.

 

 

SkySports TransferCentre

"Borussia Monchengladbach striker Luuk de Jong is close to joining Newcastle in a deal worth up to £8.5million, according to various newspapers. The Magpies have been chasing the Dutchman for some time and it looks as though they could finally be in the driving seat, with Ajax and PSV Eindhoven reportedly priced out of the running."

 

Litt skeptisk til Luuk de Jong, men Newcastle trenger en spiss, så da er jeg positiv inntil videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...