Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jepp, jeg har så jævlig sansen for Marveaux. Når Cabaye er skadet så er kreativiteten på gressmatta totalt fraværende, og Marveaux vet vi alle kan krydre midtbanen. Og han er 100000000000 x bedre på vingen enn Obertan. Kribler fortsatt når jeg tenker på krempasning til Cisse mot Anzhi i fjor. Helt perfekt.

Lenke til kommentar

Jepp, jeg har så jævlig sansen for Marveaux. Når Cabaye er skadet så er kreativiteten på gressmatta totalt fraværende, og Marveaux vet vi alle kan krydre midtbanen. Og han er 100000000000 x bedre på vingen enn Obertan. Kribler fortsatt når jeg tenker på krempasning til Cisse mot Anzhi i fjor. Helt perfekt.

 

Yeah. Har jo vært prat på at han har slitt med dårlig attituden, så da kan det hende at han har skjerpet seg. Men det kan jo også være Pardew som ikke liker sånne tynne, lette spillere uten muskler. Men igjen, jeg skjønner godt at man blir frustrert under Pardew. Jeg er 100% sikker på at Pardew ikke hadde funnet en plass til Kagawa/Mata/Silva/Özil/Cazorla i dagens Newcastlelag. Det kan jeg vedde en del på, selv om de alle er kremspillere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nei, det var jo det da. Alltid hatt sansen for Siem, veldig fleksibel spiller som kan dyttes opp til spiss om nødvendig. Men orker ikke å bruke energi på et ørlite håp engang.

Lenke til kommentar

En annen ting er jo at Pardew ser ut til å hate den typen spillere, eventuelt ikke vet hvordan man skal få laget til å funke med den typen spillere. Han kommer til å prøve seg med Siem bak spissen(e) en sjelden gang, og om det ikke blir en instant hit blir han dratt ut å vingen eller benket.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Haha, ja ser det for meg. Pardew er jo evneveik når det kommer til å bruke folk i riktig posisjon, eller gi de mer tid enn 40 minutter før han endrer på hele greia for alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...