Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tiote er ute i neste kamp. Forventer at enten Sissoko går ned ved siden av Anita og Ben Arfa tar plassen hans, eller at Cabaye går ned ved siden av Anita og Ben Arfa går inn bak spissen. Men etter en godkjent kamp av Pardew blir det nok Shola neste kamp. En kamp jeg ikke får sett. :(

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg vet ikke om dette stemmer (The Mirror...), men forklarer vel en hel del om hvorfor Jonas har startet så mange kamper selv i helt bedritent dårlig form i fjor. Forundrer meg egentlig ikke.

 

Newcastle's Jonas Gutierrez in limbo thanks to contract clause that would earn him new deal

 

Jonas Gutierrez is heading for the Newcastle exit door – due to a clause in his contract that triggers a new deal once he has made a set number of appearances

 

Sunday People Sport can reveal that if he plays a certain number of matches – undisclosed by the club – then the Argentina star bags a bumper new deal.

 

Newcastle, though, do not want that to happen – which could explain why the winger has played just 63 minutes this season with his double-century of appearances agonisingly close.

 

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...