Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Bare jeg som ønsker å se Haidara på venstreback i helga? Har vært ganske misfornøyd med innsatsen til Santon så langt. Ikke bare er han det svakeste leddet i forsvar mtp. kvalitet, men det verste eksempelet er når motstanderen angriper og Santon jogger tilbake i forsvar i stedet for å sprinte og gi 100 % som Debuchy gjør hele tiden. Til tider lurer jeg på om han i det hele tatt bryr seg når han er ute på gressmatta.

 

Ser ut som Pardew også legger merke til det i og med at han har blitt byttet ut etter 60-70 minutter de siste to kampene. Haidara synes jeg også bør få sjansen, i alle fall mot lag hvor vi bør gjøre det ganske greit mot. Så får han også seg noen flere kamper under beltet.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg Haidara selv. Santon er per dags dato Newcastle svakeste ledd, og det er skummelt å se hvor lite han har utviklet seg siden han kom. Har hatt stortrua på'n, men han har ikke helt levd opp til forventningene. Men han er utrolig nok bare 22 år, så han har fremdeles tid på seg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Enig, han står på stedet hvil for øyeblikket. Tviler på at Pardew tør og benke en av sine faste spillere, men jeg føler Santon må få seg et spark i baken og sitte et par kamper på benken. Pardew bør ha mer tiltro til benken, og det jeg har sett av Haidara så langt er ganske positivt. Er rolig og kontrollert med ballen, og viser ordentlig innsats på banen. I tillegg har han en naturlig venstrefot som jeg savner veldig. Kampen til helga mot Crystal Palace er et fint tidspunkt og gi Haidara spilletid. for han vil heller ikke utvikle seg om han ikke får spille fotball.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Newcastle United Under-21s: Jonathan Mitchell, Kevin Mbabu (Jonathyn Quinn 46), Lubo Satka, Steven Taylor, Curtis Good, Paul Dummett, Rolando Aarons, Gael Bigirimana, Callum Roberts (Olivier Kemen 61), Jonas Gutierrez, Adam Campbell

 

0,,10278~12475032,00.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...