Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Debuchy. Fy faen for en spiller har er blitt, helt vill arbeidskapasitet og vilje i den spilleren. Elsker å se hvordan han gir absolutt alt i taklinger. Får en del gule kort pågrunn av spillestilen, men det er akkurat slik jeg liker det.

 

ixfm09.jpg

Lenke til kommentar

Jepp. Trenger ikke og gå langt tilbake for å finne poster hvor jeg var blodsikker på at Debuchy var en flopp, men mannen har virkelig fått fart på sakene sine. Har vært enorm i det siste.

 

Samme med Iron Mike. Sterkt og gå fra å være en av de minst likte blant fansen, til å bli en fanfavoritt. Fortsetter han dette burde det ikke ta lang tid før han er inne i landslagsdiskusjonen. Hadde vært tøft med Iron Mike og Big Sho' i VM. Heh.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Debuchy og Iron Mike var de beste i forsvaret i dag, helt hinsides innsats. Elsket å se hvordan Iron Mike dekket for Debuchy når han gikk på offensive løp og leverte noen deilige sklitaklinger på høyresiden. I fjor var jeg livredd for at han skulle lage straffe eller klippe ned motspillere, men timingen på taklinger har vært helt perfekt i år.

 

Og Anita beviser nok en gang at han må starte kamper, veldig god ballkontroll og forbeholder seg rolig selv under press. Var en fryd og se på.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Pardew hyller Anita etter gårsdagens kamp, og sier at han var en som gjorde at vi kontrollerte midtbanen. Så gjenstår det og se om Anita blir satt rett på benken igjen...

Lenke til kommentar

Var ikke bare han. Se på dette:

 

 

While looking at the heat maps i had a look at avg position maps and it made for interesting viewing.

avg_po10.png

 

Det blir vanskelig for motstanderen når man ligger så kompakt på midten, ikke bare med to eller tre, men med nesten hele laget. Se på Debuchy.

 

 

c3LzE0B.png

J3cApzl.png

4ENNETI.png

nLRHM2R.png

wNp6aAq.png

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...