HulkHaugen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Dette blir bra. Men må vel finne en p2p, Sumo sender vel bare Arsenal, ManU, Liverpool og Spurs... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kampen går på Sumo. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Alle de som ikke går på norsk TV i kveld går vel på Sumo? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 ADMIRALEN!!! Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Admiralen er fremdeles på sykehuset tror jeg, så vi får neppe noe hjelp fra han i dag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg kan gjerne fyre opp en som "takk for sist"... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det visste jeg ikke. God bedring, og så håper jeg at Newcastle kan trøste oppholdet med 3 poeng. Kjører på med kamptråd. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg kan gjerne fyre opp en som "takk for sist"... For treg! Om det er noen som skal ødelegge seiersrekken, så er det meg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Så vidt jeg skjønte fant han grei trøst i drugs i løpet av gårsdagen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Colo bør ikke få starte neste kamp, MYM var overlegen når han kom inn. Iron Mike var banens beste og eide i forsvar, likevel blir han byttet ut. Feigt som faen av Pardew. Obertan kan legge opp som fotballspiller, horribelt å la Sammy sitte på benken og velge Obertan over han. Haidara, som ikke har spilt på lenge, milesvis foran Santon. Håper Santon forblir på benken i lang tid framover og innser at han virkelig må skjerpe seg. Og Tiote er tilbake til den bedriten formen han hadde forrige sesong, utrolig at mannen i stolen ikke klarer å se det og sette inn Anita. Fy faen for en kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 It's not November anymore. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Trøst dere med at verken Rooney eller Persie spiller til helga, så det er ikke lenge til dere sanker nye poeng. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ser kampen i reprise på TV, og kan ikke skjønne hvorfor Shelvey ikke blir utvist for mini-springskallen han har mot Debuchy. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Det er det ingen som skjønner. Soleklart rødt kort. Har ingen tro på seier i helgen. Pardew driter seg max ut nå. Han har selv sagt at Shola ikke tåler å spille to kamper på så kort tid, og allikevel spiller han to kamper på 4 dager. Var dritsliten allerede fra start og burde aldri spilt, og det hele topper seg når Pardew skifter formasjon og Shola står igjen alene på topp. Idioti. Colo har vært ute en stund og Willy og Mbiwa ser ut til å ha funnet tonen sammen, og woops, er noen skikkelig gode kamper sammen var Colo rett inn på laget igjen. Og etter de uttalelsene hans (om det ligger noe i de) burde han aldri vært kaptein igjen. Også Anita, da. Blir nesten litt trist om Anita ikke bytter klubb i Januar. At en så god spiller skal sitte på benken for et middelmådig lag er intet mindre enn laterlig. Selv ikke når Tiote er überdritt får'n prøve seg. Skammelig. Og faens Obertan, da. Både Ben Arfa og Cisse var ute i går så det var lite offensive spillere på benken i går, men Pardew kunne fint gjort ting annerledes. Enten Sammy, eller helst Anita inn for Shola hadde garantert funka bedre. Endret 5. desember 2013 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hm, var Papiss ute i går? Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Han skadet ankelen under oppvarming. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ah. Synes Pardew hadde veldig merkelige bytter, men det forklarer jo noe av saken. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Er Arfa ute mot oss eller? Har en liten drøm om å se Hatem kose seg med Smalling og co, men blir vel frarøvet muligheten av Pardew. Må ha noe å trøste meg med, i disse tider. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Han er nok frisk igjen til helgen, men jeg tviler på at han får spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå