Maefteda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Tviler ikke på at Demba Ba har lyst til å dra til Newcastle. Om han består den medisinske testen derimot... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 han har spilt i gjennomsnitt 27 kamper de siste 5 sesongene, så ville ikke bekymret meg for mye Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Han har feilet både Stoke og West Ham sin. Vi tok en sjanse på han, når ingen andre turte. Han var ikke langt fra å holde oss oppe da, og han er for god for Championship, så bærer ikke nag. Kan sikkert indirekte ha vært en del av Nolan avtalen i tillegg så jeg klager ikke. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Grattis. Han kommer til å putte masse mål for dere, mark my words. Får håpe han holder seg skadefri da... Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Så lenge han holder seg skadefri har jeg trua på han. Tror faktisk han kommer til og gjøre det dritbra. Går også rykter oma t Blackburn vil ha Best for £3,5M. Får se omd et stemmer da. Har jo gått rykter om at han er på vei bort fra klubben, så det kan jo hende det ligger noe i det. Men inntil videre må selvfølgelig alt taes med en stor klype salt. EDIT: Scottwilsonecho Scott Wilson @TOONLOWDOWN Contract heavily incentivised apparently. Fairly low basic wage, but big bonuses for appearances and goals. If Demba Ba deal is anything to go by #NUFC clearly keen to offer heavily incentivised contracts. Sensible attempt to avoid mistakes of past Som forventet! Endret 17. juni 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Og det første intervjuet med han: http://www.nufc.co.uk/articles/20110617/united-raise-the-ba_2281670_2378205 "I have spoken to Hatem (Ben Arfa) about the Club and he told me how happy he is here and how big Newcastle are, so I'm really happy and I can't wait to start playing." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Gratulerer med å ha signert Sylvain Marveaux.. Newcastle og Liverpool har vist kjempet for denne spilleren, som nå (etter at han ifølge rykter feilet medisinske testen på Anfield) og nå har han signert for Toons for fem år. http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6994869,00.html Endret 18. juni 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Får håpe han holder seg skadefri da. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Newcastle ser veldig spennende ut for neste sesong. Marveaux er enda en interessant spiller. Det virker som om dere virkelig satser på en topplassering, og tar litt risikokjøp for å få det i orden. Premier League burde være en liga med Newcastle i toppsjiktet, så det er sagt. Endret 18. juni 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Han strøk ikke på medical visstnok, men valgte Newcastle pga noe i kontrakten. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Jævlig knall. Og ja, det er digg og se at Newcastle satser, men uten og gå for stjernespillere som er grisedyre og som krever gigantiske lønner og annet dritt. MA ser ut til og ha fått ting på styr de siste to årene, og det er veldig bra og se. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Er skeptisk jeg med tanke på skadehistorikken til fyren og antall innhopp i kamper. Chelsea og Arsenal var interresert i fyren på et stadie før, men hoppet av pga skadesituasjonen hans. Talentspeider sier han har en førsteklasses venstrefot, bra rykk og teknikk. Så vi får se. Deilig at ikke liverpool fikk han ;=D Og hva skjer med caroll money da ? wassup wassup. Nå må vi få inn en #9 spiller og så vil jeg se N'Zogbia tilbake i Newcastle. Happy med Demba Ba, han kommer til å score MÅL ! ikke fult så happy med at steinen/klippen i newcastle Nolan dro, men så lenge Barton er med så har vi hvertfall en grunnstein. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) ny spiss etter min smak burde vi dra inn et par Porto spillere. Hulk <3 feks men det skjer ikke. http://www.1000goals.com/portos-hulk-linked-with-premier-league-move/ http://twitter.com/#!/ChrisyYatesITV skriver at Adebayor har vært linket til Newcastle hadde vært sjukt isåfall. ''ChrisyYatesITV Chris Yates Ive heard this from 7 people this morning that Newcastle are very intersted in Emmanuel Adebayor ? #nufc'' Helvete nå trodde jeg vi hadde N'Zogbia på kroken og så stemmer det ikke alikevel. Freelance journalister må slutte å skrive tull ! Endret 18. juni 2011 av Charlo Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Er ikke Real Madrid interessert i å kjøpe Adebayor? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 haha lukter litt arsenal over dette laget nå. The Toon Army Shahin Salah: #nufc Standard Newcastle United job interview: Hello (blank) just a couple of questions, 1. Do you speak French? Errr, oui. 2. Are you under the age of 26? Errr, oui. Ok, how does a five year contract sound? Ahh, tres bien. Real madrid skal kjøpe Adebayor? Trodde ikke de var interessert jeg. Så en tv2 artikkel om det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 HNGHHNGHHNGH!!!! Ser så sinnsykt pen ut! Gleder meg til man får sett noen bedre bilder av den der. Herre min hatt! Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Vist du ikke har sett tredje drakten må du se på den. Den er pen http://www.football-shirts.co.uk/fans/wp-content/uploads/2011/06/ncastle-third.jpg Endret 24. juni 2011 av fluffy_1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Yeah! Synes den er meget pen, men det er liten tvil om at den oransje er neste sesongs beste. Lett den fineste siden sennepsdrakten. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Fantastisk drakt! Må bare bestemme meg for hvilken spiller jeg skal ha bakpå! Har allerede 2010 drakten med Barton.. Vet ikke helt om vi trenger Nzogbia med marveaux på plass. Må i så fall være til en billigere pris enn 9 millioner. det er ALTFOR mye når han kun har 1 år igjen av kontrakten. De snaue 10 millionene kan heller spanderes på f.eks Daniel Sturridge, min våte drøm som ny Nummer 9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå